نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

فصل سوم از چپتر دوم بازی فورتنایت تا خرداد ماه به تعویق افتاد

درحالی که قرار بود فصل دوم از چپتر دوم بازی فورتنایت تا آخر ماه جاری میلادی به پایان برسد، اپیک گیمز (Epic Games) تصمیم گرفته تا این فصل را تا حدود پنج هفته دیگر تمدید کند.

براساس برنامه‌ریزی قبلی اپیک گیمز، قرار بود تا فصل دوم از چپتر دوم بازی فورتنایت در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) به پایان برسد، اما اپیک بدون اینکه توضیحی درباره علت این تأخیر دهد، اعلام کرده Season 3 در تاریخ ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) آغاز خواهد شد. فصل جاری بازی بتل رویال Fortnite، از ماه فوریه میلادی آغاز شده بود که البته این مورد نیز در نتیجه‌ی یک تأخیر دیگر صورت گرفته بود. درواقع، فصل اول از چپتر دوم این بازی که در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود، قرار بود تا در ماه دسامبر به پایان برسد اما تا حدود یک ماه دیگر نیز تمدید شد.

فصل اول از چپتر دوم این بازی به‌طور قطع زمان زیادی به طول انجامید و این اطمینان خاطر به بازیکنان داده می‌شد که فصل دوم به چنین سرنوشتی دچار نشود؛ بااین‌حال، اپیک عقیده دارد که تا ماه ژوئن، باید انتظار چیزهای زیادی را داشته باشیم. درکنار اعلام خبر تعویق زمان آغاز فصل سوم، توضیحات کوتاهی درباره اتفاقات آینده‌ی بازی داده شده که در آن می‌خوانیم:

ما آپدیت‌های متعددی را در راه داریم که ویژگی‌های جدیدی را به تجربه گیم پلی بازی اضافه خواهند کرد. چالش‌های جدید، XP اضافی و چند سورپرایز دیگر که فعلاً پنهان خواهند ماند.

فصل دوم از چپتر دوم بازی فورتنایت دستخوش تغییراتی شده بود که اکثر آن به بتل پس مربوط می‌شد. ازطرفی با تغییر رابط کاربری نمایش چالش‌ها در لابی بازی و همچنان در داخل بازی، بازیکنان به‌راحتی می‌توانستند محیط چالش‌ها را متوجه شوند. چالش‌های فورتنایت پنجشنبه هر هفته ساعت ۵:۳۰ عصر به‌وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرند.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده