// چهار شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

حساب کاربری ۷۰ هزار نفر از متقلبان Call of Duty: Warzone مسدود شد

استودیو اینفینیتی وارد به‌تازگی در توییتر اعلام کرده است که حساب کاربری ۷۰ هزار نفر از متقلبان بازی Call of Duty: Warzone را مسدود کرده است.

با عرضه بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone، شاهد ورود متقلبان در این بازی رایگان بودیم که مورد دور از ذهنی نبود. بااین‌حال اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده کالاف دیوتی وارزون، در حال بررسی و شناسایی متقلبان بوده و هم‌اکنون اقدامات لازم در این راستا صورت گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر اینفینیتی وارد اعلام کرد است که حساب کاربری ۷۰ هزار نفر از متقلبان بازی Call of Duty: Warzone در سراسر جهان مسدود شده است. همچنین در ادامه اعلام شده که با انتشار آپدیت‌های مختلف، امنیت و گزارش داخلی بازی خود را بیش‌ازپیش افزایش خواهند داد. همچنین در آینده نزدیک اخبار بیشتری حول این موضوع منتشر خواهد شد. 

به‌نظر می‌رسد اینفینیتی وارد با تمرکز بالا در حال بررسی کاربرهای بازی بتل رویال خود است و با جدیت با متقلبان برخورد می‌کند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده اینفینیتی وارد چه برنامه‌هایی را برای مقابله با متقلبان درنظر می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

بازی Call of Duty: Warzone توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی رایگان Call of Duty Warzone با ارائه نقشه‌ای عظیم و ویژگی‌های خلاقانه مانند بازگشت به بازی بعد یک رقابت تن به تن، شرایطی را فراهم کرده است تا بازیکنان بتوانند تجربه‌ای مهیج از یک بازی بتل رویال را داشته باشند. با این حال، تنوع پایین سلاح‌های روی زمین، برتری نسبی برخی بازیکنان به دلیل حضور لودآوت دراپ‌ها و خسته کننده بودن حالت پلاندر، باعث شده تا انتظار تغییراتی را از اینفینتی وارد در به‌روزرسانی‌های آینده داشته باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده