// سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

بازی‌های Uncharted Collection و Journey را به رایگان دانلود کنید

به‌عنوان بخشی از جنبش ابتکاری جدید سونی با نام Play At Home، بازیکنان می‌توانند بازی‌های Uncharted Collection و Journey را برای مدتی محدود به رایگان تجربه کنند.

با شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا سه شنبه صبح جیم رایان (Jim Ryan)، مدیر کل و رئیس فعلی سونی اینتراکتیو انترتینمنت از طرح Play At Home به منظور کمک به گیمرهایی که در خانه مانده‌اند و استودیوهای بازی مستقلی که تحت تأثیر همه گیری کرونا ویروس قرار گرفته‌اند رونمایی کرد. رایان در پستی در بلاگ پلی‌استیشن گفت:

طرح Play At Home شامل دو مولفه می‌شود. مولفه‌ی اول ارائه‌ی بازی های رایگان برای سرگرمی بازیکنان پلی استیشنی که در قرنطینه‌ی خانگی هستند، است و مولفه‌ی دوم را می‌توان ایجاد یک صندوق برای کمک به استودیوهای بازی مستقل کوچکتر که ممکن است به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در مسیر ساختن تجربیاتی عالی برای همه‌ی بازیکنان با مشکلات مالی رو‌به‌رو شده باشند نام برد.

به‌عنوان بخشی از این طرح، بازیکنان پلی‌ استیشن 4 قادر هستند بازی‌های Uncharted: The Nathan Drake Collection از استودیو ناتی داگ که شامل سه بازی Uncharted: Drake’s Fortune ،Uncharted 2: Among Thieves و Uncharted 3: Drake’s Deception می‌شود و بازی Journey از استودیو مستقل Thatgamecompany که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد را برای مدتی محدود به رایگان دریافت کنند. بازیکنان می‌توانند از ساعت ۷:۳۰ صبح پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ماه تا ۱۶ اردیبهشت ماه این بازی را به رایگان دانلود و تجربه کنند.

کاربران کشورهای آلمان و چین به مجموعه‌ی Uncharted دسترسی نخواهند داشت اما درعوض، به کاربران این دو کشور نسخه‌ی دیجیتالی رایگان بازی Knack 2 محصول سال ۲۰۱۷ و بازی Journey اعطا خواهد شد. رایان درباره‌ی دو بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection و Journey گفت:

ما نمی‌توانیم زمان بهتری را برای تجربه کردن ماجراجویی‌های متنوع نیتن دریک و سایر کاراکتر‌های بازی به‌دنبال پیدا کردن گنج‌‌های هیجان انگیز در سرتاسر دنیا به همراه گیم پلی اکشن و هیجان انگیز این بازی تصور کنیم. همچنین پیام الهام دهنده‌ی بازی Journey هرگز محدود به زمان خاصی نبوده است و شاید حتی اکنون این پیام مهم‌تر از هر زمان دیگری باشد.

علاوه‌بر این بازی‌های رایگان‌، سونی یک صندوق ۱۰ میلیون دلاری نیز برای حمایت از توسعه‌دهندگان بازی‌های مستقل تشکیل داده است.

توسعه‌دهندگان مستقل برای قلب و روح جامعه‌ی بازیکنان بسیار حیاتی هستند و ما بسیاری از سختی‌ها و مشکلات مالی‌ای که استودیوهای کوچک بازی‌سازی با آن روبه‌رو هستند را درک می‌کنیم.

اطلاعات بیشتری درباره‌ی این فاند و شرایط و معیارهای مشارکت در این پروژه در آینده اعلام خواهد شد. رایان در ادامه گفت:

در طی این روزهای جاری باتوجه‌به شرایط قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی، طرفداران برای استراحت کردن و لذت بردن به بازی‌ها روی آورده‌اند و ما مفتخریم که می‌توانیم در Sony Interactive Entertainment چنین شرایطی را برای طرفداران ایجاد کنیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده