نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

ایکس باکس سری ایکس تمرکز ویژه‌ای روی سرویس Xbox All Access خواهد داشت

فیل اسپنسر، مدیر ایکس‌باکس، در مصاحبه خود تاکید کرد که از سرویس Xbox All Access برای نسل نهم و کنسول ایکس‌باکس سری ایکس قوی‌تر و بزرگتر از گذشته پشتیبانی می‌شود.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میلادی و فرا رسیدن زمان عرضه کنسول‌های نسل نهم، مایکروسافت و سونی در حال برنامه‌ریزی برای حضوری قدرتمند و شکست دادن رقیب خود هستند. در همین خصوص مایکروسافت به‌نظر می‌رسد برنامه‌های جالبی برای کنسول ایکس‌ باکس سری ایکس و تشویق کردن مردم به خرید این دستگاه دارد.

باتوجه به جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی و مصاحبه فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌ باکس، به‌نظر می‌رسد قرار است سرویس Xbox All Access از زمان عرضه کنسول ایکس‌باکس سری ایکس برای افزایش کاربران این دستگاه قوی‌تر از گذشته وجود داشته باشد. اگر با این سرویس مخصوص ایکس‌باکس آشنایی ندارید، Xbox All Access برنامه‌ای است که با آن می‌توان در ازای پرداخت هزینه ماهانه، کنسول‌های ایکس‌باکس را به‌همراه عضویت در سرویس‌های Xbox Game Pass و Xbox Live Gold به دست آورید.

اسپنسر در گفتگوی خود تاکید کرده است که مایکروسافت برنامه ویژه‌ای برای سرویس ایکس باکس آل اکسز دارد و قرار است از همان روز عرضه کنسول‌ها این سرویس قوی‌تر از گذشته شروع به کار کند. نکته جالب اما این است که او در مصاحبه خود از واژه «کنسول‌ها» استفاده کرده است. این انتخاب واژه از سوی اسپنسر درحالیکه ممکن است تنها یک اشتباه کلامی باشد، اما شایعات پیرامون عرضه چندین کنسول در نسل آینده توسط مایکروسافت را بیش‌ازپیش تقویت می‌کند.

باتوجه به اینکه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط ردموندی‌ها نشان از این دارد که فعلا قرار است کنسول ایکس‌باکس وان به‌عنوان گزینه ارزان‌تر در نسل آینده کنار ایکس‌باکس سری ایکس باشد و به‌احتمال زیاد همزمان با این دستگاه، کنسول جدید دیگری عرضه نخواهد شد، اما صحبت‌های اسپنسر شاید خبر از تغییر در برنامه‌های این غول صنعت بازی‌های ویدیویی می‌دهد.

حال باید منتظر ماند و دید مایکروسافت در تعطیلات سال میلادی پیش‌رو و عرضه ایکس‌باکس سری ایکس، کنسول ارزان‌تری را نیز روانه بازار می‌کند یا فعلا برای چند سال از ایکس‌باکس وان به‌عنوان انتخاب دوم پشتیبانی می‌شود؟ شما نیز لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده