// سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

نحوه ضبط صداهای ویژه بازی Halo Infinite را در این ویدیوها تماشا کنید

استودیو 343 اینداستریز دو ویدیوی متفاوت از بازی Halo Infinite منتشر کرده است که در آن شاهد نحوه ضبط افکت‌های ویژه در بخش صداگذاری این بازی هستیم.

اگر همه چیز طبق روال پیش برود، اواخر سال جاری میلادی و تقریبا هم‌زمان با عرضه کنسول جدید مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس، بازی Halo Infinite هم منتشر خواهد شد. البته در حال حاضر و با حضور ویروسی ترسناک در سراسر دنیا، کمی صحبت کردن در این مورد زود است. ما تا این لحظه خبر داریم که تیم توسعه بازی Halo Infinite از دفتر خود خارج شده است و روند توسعه بازی را به‌صورت دورکاری ادامه می‌دهد. در هر حال امسال یا سال دیگر شاهد انتشار این بازی شوتر اول شخص خواهیم بود.

دانلود ویدیو از آپارات

حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو 343Industries دو ویدیوی متفاوت از بازی Halo Infinite منتشر کرده است که نحوه ضبط صداهای ویژه یا افکت‌های ویژه صوتی این بازی را نشان می‌دهند. همان‌طور که در ویدیوی بالا و پایین مشاهده می‌کنید، تیم ضبط صدای بازی Halo Infinite مشغول ضبط صداهایی هستند که قرار است به افکت‌های صوتی ویژه این بازی تبدیل شوند. در ویدیوی بالا شاهد ضبط صداهای خشن از یک‌سری وسایل موتوری مانند تراکتور هستیم و در ویدیوی پایین نیز می‌بینیم که گروه در یک معدن متروکه مستقر شده‌اند و مشغول ضبط صدای یک‌سری از سلاح‌های بازی هستند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Halo Infinite قرار است در تعطیلات سال نوی جاری میلادی برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده