// سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۹

تریلر روز عرضه Gears Tactics نحوه نبرد با لوکاست‌ها را نشان می‌دهد

مایکروسافت به‌تازگی تریلر روز عرضه بازی Gears Tactics را منتشر کرده است که در جریان آن شاهد نحوه آماده‌سازی بازیکنان برای نبرد با لوکاست‌ها هستیم.

Gears Tactics، یک بازی نوبتی و تاکتیکی است که در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه روی کامپیوتر و در تاریخ نامشخصی برای ایکس باکس وان عرضه می‌شود. وقایع Gears Tactics تقریبا ۱۵ سال قبل از Gears of War روایت می‌شود و کاربران هدایت کاراکترهای داستانی جدیدی را برعهده خواهند گرفت. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت به‌تازگی تریلر روز عرضه گیرز تاکتیکس را منتشر کرده است. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد سکانس‌های مختلف داستانی و شخصیت منفی این نسخه هستیم که اوکان نام دارد. همچنین در ادامه مشخص می‌شود که داستان بازی با محوریت گیب دیاز، پدر کیت دیاز، است و می‌توانید هدایت این کاراکتر را برعهده بگیرید. ازطرفی اوکان یکی از دانشمندان لوکاست‌ها به‌حساب می‌آید و می‌تواند هیولاهای مختلفی را بسازد. ازاین‌رو شاهد تعدادی از هیولاهای نام‌ آشنای بازی هستیم.

در ادامه بخشی از گیم‌پلی بازی هم نمایش داده می‌شود. کاربران از میان پنج کلاس مختلف می‌توانند کاراکترهای تیم خود را انتخاب کنند و به نبرد با لوکاست‌ها بروند. چیدن استراتژی و نحوه حرکت دادن کاراکترها در محیط مبارزه، از ویژگی‌های مهم Gears Tactics به‌حساب می‌آید. در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه بازی Gears Tactics را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده