نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

تیم سازندگان Resident Evil 4 Remake احتمالا بزرگتر از نسخه دوم و سوم این مجموعه است

به گزارش اینسایدر معروف رزیدنت ایول، تیم توسعه‌دهندگان بازی Resident Evil 4 Remake نسبت به نسخه بازسازی شده قسمت‌های دوم و سوم این سری بزرگتر است.

بعد از اخباری که اوایل این هفته در خصوص تصمیم استودیوی کپکام (Capcom) برای ساخت ریمیک بازی فوق‌العاده محبوب Resident Evil 4 منتشر شد، حالا جزئیات جدیدی توسط یکی از فاش‌کنندگان شناخته شده‌ی اطلاعات این مجموعه به دست ما رسیده است. داسک گولم (Dusk Golem) که طی ماه‌های گذشته اطلاعات موثق و بسیار زیادی را در خصوص اتفاقات مرتبط با مجموعه‌ی Resident Evil و به خصوص بازی جدید Resident Evil 8 منتشر کرده، حالا با یک سری اطلاعات جدید درباره روند توسعه بازی ریمیک رزیدنت ایول 4 بازگشته است.

بر این اساس، تیم توسعه دهندگان این بازی نسبت به گروهی که مسئولیت ساخت نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 و Resident Evil 3 را برعهده داشتند، به مراتب بزرگ‌تر است. ضمن این زمانی که صرف آزمایش کانسپت‌های اولیه‌ی این بازی شده، نسبت به دو قسمت اصلی بیشتر بوده است. ظاهراً این بازی نزدیک به دو سال است که در دست ساخت قرار دارد و تیم توسعه‌دهندگان آن، از سازندگان Resident Evil 2 Remake و Devil May Cry 5 تشکیل شده است.

Resident Evil 4 remake

Dusk Golem در ادامه اظهار داشته که کپکام به دقت نظرات و انتقادات جامعه‌ی بازیکنان نسبت به ریمیک قسمت‌های دوم و سوم این مجموعه را تحت نظر داشته و تلاش می‌کند تا نسخه چهارم را در بهترین حالت ممکن بازسازی کند. تیم توسعه‌دهندگان قسمت سوم این مجموعه، یعنی استودیوی M-Two، انتقادات و نظرات منفی زیادی را از سوی منتقدان و مخاطبان بازی دریافت کرده که بیشتر آن‌ها نسبت به ناقص بودن محتوای داستانی و کیفیت ساخت این قسمت نسبت به Resident Evil 2 Remake انتقاد داشتند. این بازی در نقد و بررسی زومجی نیز نمره متوسط و رو به بالای ۶.۵ را دریافت کرده که در قسمت‌هایی از آن می‌خوانیم:

Resident Evil 3 Remake، بازی بدی نیست بلکه یک بازسازی بسیار ضعیف است. به دیدِ اشتباه یک بازی کاملا جدید، ساخته کپکام تجربه اکشن سرگرم‌کننده و ترسناکی است. ولی خب مشکل اینجاست که اثر موردِ بحث، یک بازسازی از یکی از بهترین نسخه‌های کلاسیک مجموعه است و با این دید، ریمیک رزیدنت ایول ۳ تجربه ناراحت‌کننده‌ای برای طرفداران قدیمی است.

لازم به ذکر است که کپکام هنوز به صورت رسمی از ریمیک قسمت چهارم رزیدنت ایول رونمایی نکرده است. لذا هنوز هیچگونه جزئیات رسمی از مشخصات این بازی در دست نیست. ضمن این که براساس ادعای Dusk Golem، فرایند ساخت این بازی حدود دو سال است که آغاز شده و مسلماً از آن تاریخ تاکنون تغییرات زیادی در بحث مشخصات فنی بازی اعمال شده است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده