// سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۵

Assassin's Creed II به رایگان در دسترس کاربران پی سی قرار گرفت

کاربران کامپیوتر هم‌اکنون می‌توانند بازی Assassin's Creed II را از طریق یوپلی به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنند.

در این روزها که جهان درگیر ویروس کرونا است، شرکت‌های بازیسازی سعی می‌کنند با رایگان کردن بازی‌های متفاوت خود، کاربران را در خانه نگه دارند. یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر مجموعه Assassin's Creed، درگذشته بازی‌های مختلفی را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران کامپیوتر و یوپلی قرار داده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت  بازی دیگری را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران پی سی قرار داده است. کاربرانی که دارای حساب کاربری یوپلی هستند، هم‌اکنون می‌توانند Assassin's Creed II را به رایگان دانلود و تجربه کنند. در حال حاضر اعلام نشده است که بازیکنان تا چه تاریخی قادر به دریافت این بازی به‌صورت رایگان هستند، اما با قرار دادن آن در فهرست بازی‌های خود، می‌توانید برای همیشه بازی Assassin's Creed 2 را به‌صورت رایگان تجربه کنید. 

 در ادامه مشخص شده است که کاربران در صورت نیاز می‌توانند سایر نسخه‌های Assassin's Creed را هم با تخفیف خریداری کنند. یوبیسافت در ماه جاری میلادی تخفیف‌ها و بازی‌های رایگان مختلفی را در اختیار کاربران قرار داده است. آن‌ها در توضیحات خود برای این اقدام گفته بودند:

یک ماه طولانی با تخفیف‌ها، پیشنهادهای مختلف و Trialهای بازی‌های خود درکنار یکدیگر و اشخاصی قرار خواهیم گرفت که مسئول سلامتی خود هستند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده