نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۵

گزارش فروش اکران آنلاین فیلم سینمایی خروج

فیلم سینمایی خروج ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا اولین فیلم ایرانی است که به صورت آنلاین اکران شده است و حالا گزارش از فروش روز اول این فیلم به دست رسیده است.

همانطور که احتمالا می‌دانید، فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا از روز گذشته به صورت آنلاین اکران شده است. این فیلم ایرانی اولین فیلم سینمای ایران است که در کشور پیش از انتشار در شبکه نمایش خانگی به صورت آنلاین به نمایش درآمده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ گزارشی از فروش روز از اول فیلم سینمایی «خروج» توسط فیلیمو و نماوا منتشر شده است. بر این اساس، حاصل نمایش آنلاین فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در روز اول، فروش ۳۳ هزار و ۹۹۵ بلیط بوده است. این میزان از فروش بلیط، به معنای درآمد ۴۰۷ میلیون تومانی فیلم در روز اول است. حال آن‌که در سرویس‌های VOD، هر بلیط به منزله‌ی ۲.۵ مخاطب محاسبه می‌شود، از طرفی هر کاربر فیلم را به مدت ۶ ساعت در اختیار داشته است و امکان تماشای خانوادگی نیز محیا بوده است. در نتیجه می‌توان تعداد مخاطبان فیلم سینمایی «خروج» را ۸۵ هزار نفر نیز برآورد کرد.

فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سازمان اوج است. این فیلم ایرانی با بازی فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، مهدی فقیه، سام قریبیان، محمد فیلی، آتش تقی پور، اکبر رحمتی، فرزاد حسنی، رامین پور ایمان و محسن صادقی ساخته شده است. داستان فیلم سینمایی «خروج» به شرح «این فیلم زندگی گروهی پنبه‌کار شهرستانی را روایت می‌کنند که محصول‌شان بر اثر بارش شدید باران آب خورده و وعده‌هایی که به آنها داده شده، پوچ درآمده این گروه تصمیم می‌گیرند برای اعتراض به وضعیت‌شان نزد هیات دولت در نهاد ریاست جمهوری بروند.» آمده است. 

آیا شما کابران زومجی موفق به تماشای فیلم سینمایی «خروج» شده‌اید؟ نظر شما درباره این فیلم سینمایی چیست؟


منبع انتخاب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده