نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۰

دو فیلم Guardians of the Galaxy 3 و The Suicide Squad تاخیر نخواهند خورد

جیمز گان در پاسخ به طرفداران گفت که ویروس کرونا باعث عقب افتادن فیلم Guardians of the Galaxy 3 و فیلم The Suicide Squad نخواهد شد.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان باعث توقف تولید یا عقب افتادن اکران فیلم‌های بسیاری شده و این تاثیر همچنان در حال گسترش است و مشخص نیست که در آینده نزدیک چه تعداد فیلم دیگر قرار است تحت تاثیر ویروس کرونا با تاخیر تولید و منتشر شوند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان از دو پروژه آینده خود می‌گوید. مدتی پیش بود که شرکت برادران وارنر اکران فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) را تا تاریخ ۱۴ آگوست ۲۰۲۰ (۲۴ مرداد ۱۳۹۹) عقب انداخت و حال طرفداران نگران آینده بقیه فیلم‌های مورد انتظار دیگر مجموعه DC (دی سی) از جمله فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) هستند. جیمز گان، کارگردان این فیلم در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر گفت که این فیلم طبق برنامه همچنان قرار است در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران شود.

فیلم Harley Quinn: Birds of Prey

گان گفت که هیچ دلیلی برای تغییر تاریخ اکران قسمت جدید فیلم Suicide Squad وجود ندارد و فیلمبرداری فیلم به اتمام رسیده و همه چیز طبق برنامه در حال انجام است. گان در ادامه اضافه کرد که او و دیگر عوامل تیم تولید اکنون در حال انجام تدوین و کار روی فیلم در خانه‌های خود هستند. بااین‌حال، نباید به این زودی منتظر تصاویر تبلیغاتی یا یک تریلر از فیلم باشید. گان در حالی که گفت همه چیز به خوبی در حال انجام است، اما برخی از مسائل نیز به کندی پیش می‌روند که این موضوع شامل تصاویر و تریلر برای فیلم The Suicide Squad نیز می‌شود. به‌تازگی اکران فیلم‌های بسیاری از دنیای سینمایی مارول نیز تحت تاثیر ویروس کرونا تغییر پیدا کرده و همین موضوع باعث نگرانی طرفداران مارول برای فیلم دیگر گان شده است.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) هنوز تاریخ اکرانی ندارد و در بین فیلم‌هایی که اخیرا تاریخ اکران آن‌ها تغییر پیدا کرده یا اعلام شده، نیز دیده نمی‌شود، اما بسیاری اعتقاد دارند که این فیلم در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. گان در توییتی دیگر تایید کرد که قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) همچنان طبق برنامه از پیش تعیین شده و پیش از شروع کرونا در دست ساخت است و تغییری در برنامه تولید یا اکران فیلم ایجاد نشده است. بااین‌حال، او اطلاعات بیشتری از جمله اینکه سرانجام در چه زمانی قرار است شاهد اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 باشیم، به اشتراک نگذاشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده