نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۹

طرح‌های جدید لباس‌های بازی Animal Crossing New Horizons با طرح ایکس باکس

مایکروسافت عکس‌هایی از لباس‌های بازی Animal Crossing New Horizons را با طرح ایکس باکس به نمایش گذاشت.

به نظر می‌رسد که تیم ایکس باکس به‌شدت از جدیدترین بازی شرکت نینتندو یعنی بازی Animal Crossing New Horizons لذت می‌برند. طبق آخرین اخبار بازی، حساب کاربری رسمی توییتر ایکس‌باکس دو لباس جدید را با طرح مخصوص خود طراحی و منتشر کرده است که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها در بازی‌های خود نیز استفاده کنند. 

طرح اول که Green Reflection نام دارد، تیشرت آستین کوتاه مشکی و سبزی است که نام Xbox روی آن خودنمایی می‌کند. طرح دوم نیز Open Box نام دارد و سوییشرتی سفید و مشکی است. اگر می‌خواهید این دو لباس را در بازی خود استفاده کنید، می‌توانید با نوشتن دو کد زیر در قسمت مربوط به لباس‌های بازی، آن‌ها را دریافت کنید: 

  •  Green Reflection: MO-XCYX-Y869-W0DG 
  • Open Box: MO-C4BP-868N-M37G

Animal Crossing New Horizons Xbox Custom

چه طرفدار ایکس‌باکس باشید و چه طرفدار‌ نینتندو، نمی‌توان انکار کرد که لباس‌های جدید طراحی شده بسیار جذاب هستند. البته این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که برای استفاده از این لباس‌ها باید حساب کاربری Nintendo Switch Online در اختیار داشته باشید. 

این نخستین‌بار نیست که مایکروسافت و نینتندو به حمایت یکدیگر می‌پردازند. چندی پیش این دو شرکت در مورد ایجاد قابلیت کراس‌پلی میان کنسول‌های خود صحبت کردند و همچنین برخی از انحصاری‌های ایکس‌باکس روی نینتندو سوییچ نیز منتشر شده‌اند. این موضوع که تیم ایکس باکس از بازی Animal Crossing New Horizons لذت می‌برند بسیار دلنشین است و بیانگر رابطه‌ی خوب شرکت‌های فعال در صنعت بازی‌های ویدیویی است. به احتمال زیاد در آینده نیز شاهد حمایت دو شرکت نینتندو و مایکروسافت از یکدیگر باشیم.

بازی Animal Crossing New Horizons در بررسی زومجی نمره عالی ۹.۵ را دریافت کرد و در مورد آن گفته شد: 

بازی Animal Crossing New Horizons قرار است برای چندین ساعت در روز و احتمالا برای مدتی طولانی شما را از زندگی روزمره دور کند و به یک جزیره دورافتاده ببرد؛ جایی که می‌توانید در آن با حیوانات بامزه، دوست و همسایه شوید و به انجام کار‌های سرگرم‌کننده بپردازید. ایرادات جزئی از جمله اینکه فرد دیگری نمی‌تواند با کنسول شما جزیره‌ی جدید داشته باشد، شاید برخی از طرفداران را ناامید کند، اما این موضوع به هیچ‌وجه به تجربه شما لطمه وارد نمی‌کند. حتی از طرفی حس شاد و آرام‌بخش بازی به‌قدری گیرا است که شاید دوستان یا اعضای خانواده‌تان را به خرید نینتندو سوییچ ترغیب کند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده