نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

گری دابرمن اقتباس سینمایی رمان Salem’s Lot را کارگردانی می‌کند

گری دابرمن، کارگردان فیلم «آنابل به خانه می‌آید» برای کارگردانی اقتباس جدیدی از رمان ترسناک Salem’s Lot نوشته‌ی استیون کینگ انتخاب شد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، گری دابرمن، کارگردان فیلم Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می‌آید)، اقتباس سینمایی جدیدی از رمان Salem’s Lot (سالمز لات) نوشته‌ی استیون کینگ را برای شرکت نیو لاین سینما کارگردانی خواهد کرد. دابرمن نگارش فیلمنامه‌ی فیلم را نیز برعهده دارد و جیمز وان، کارگردان فیلم‌های Conjuring (احضار) و Saw (اره)، به‌عنوان تهیه‌کننده‌‌ی آن فعالیت می‌کند. رمان ترسناک Salem’s Lot ماجراهای نویسنده‌ای با نام بن میرز را دنبال می‌کند که برای نوشتن کتابی درباره‌ی خانه‌ای که از کودکی ذهنش را درگیر کرده است، به سالمز لات بازمی‌گردد، اما دراین‌میان متوجه می‌شود که زادگاهش مورد هجوم خون‌آشام‌ها قرار گرفته است. درحالی‌که خون‌آشام‌ها قربانیان بیشتری می‌گیرند، میرز گروه کوچکی از مومنان را متقاعد می‌کند که با این موجودات نامیرا مبارزه کنند.

رمان Salem’s Lot به این خاطر مورد توجه قرار گرفت که این اثر دومین رمان استیون کینگ پس از رمان Carrie (کری) بود و دو سال قبل از انتشار رمان The Shining (درخشش) در دسترس قرار گرفت. جیمز وان در کنار روی لی و مارک ولپر تهیه‌کنندگان اقتباس سینمایی Salem’s Lot خواهند بود. همچنین گری دابرمن که سابقه‌ی همکاری با وان در فیلم‌های Annabelle (آنابل) و The Nun (راهبه) را دارد و با فیلم Annabelle Comes Home اولین کارگردانی خود را تجربه کرد، به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم فعالیت خواهد کرد. فیلم «آنابل به خانه می‌آید» که مکینا گریس، مدیسون آیسمن، کیتی سرایف، پاتریک ویلسون، ورا فارمیگا و استیون بلکهارت را در گروه بازیگرانش داشت، با بودجه‌ی تقریباً ۳۲ میلیون دلاری توانست ۲۳۱.۳ میلیون در سراسر جهان بفروشد و سود زیادی را عاید شرکت New Line کند.

این اولین باری نیست که رمان «سالمز لات» مورد اقتباس قرار می‌گیرد و پیش از این شاهد تولید مینی سریالی از این رمان ترسناک در سال ۱۹۷۹ بودیم که توبی هوپر سکان هدایت آن را در دست داشت. این سریال که دیوید سول، جیمز میسون، بانی بدیلیا، لو آیرس، اد فلاندر، فرد ویلارد، کنت مک‌میلان، جفری لوئیس، ماری ویندسور، جرج دزوندزا، الیشا کوک جونیور و بونی بارتلت در آن نقش‌آفرینی کردند، یکی از بهترین اقتباس‌های آثار استیون کینگ به‌شمار می‌آید. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده