// دوشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹

Total War: Shogun 2 به‌زودی در استیم رایگان می‌شود

در سایت Steamdb فهرستی از تخفیف‌ها و پیشنهادهای آینده استیم برای کاربران منتشر شده که نشان می‌دهد Total War: Shogun 2 به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

استیم معمولا بازی‌های رایگان مختلفی را به‌صورت محدود در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در آخر هفته‌های میلادی آنها بتوانند تجربه‌های متفاوتی را کسب کنند. بااین‌حال بعضی از بازی‌های رایگان شده پس از اضافه شدن در فهرست بازی‌های کاربر، برای همیشه رایگان باقی می‌مانند.

سایت Steamdb فهرستی را از پیشنهادهای رایگان و تخفیف‌های مربوط‌به بازی‌های استیم در خود جای داده که به‌تازگی مورد جالب در آن مشاهده شده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، در اردیبهشت ماه کاربران کامپیوتر و استیم می‌توانند Total War: Shogun 2 را به‌صورت رایگان تجربه کنند. به‌عبارتی بازی Total War: Shogun 2 از تاریخ هشت اردیبهشت ماه (۲۷ آوریل) تا ۱۲ اردیبهشت ماه (۱ مِی) به‌صورت رایگان در استیم قرار می‌گیرد. 

نکته جالب توجه این است که اگر در این بازه زمانی بازی را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید، می‌توانید برای همیشه Total War: Shogun 2 را به‌صورت رایگان تجربه کنید. Total War: Shogun 2 در سال ۲۰۱۱ عرضه شد و می‌توان آن را یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه Total War دانست که در زمان عرضه توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدان و کاربران کسب کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Total War: Shogun 2 را تجربه کرده‌اید؟


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده