نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

نتفلیکس در حال ساخت فیلم Atomic Blonde 2 با بازی شارلیز ترون است

طبق خبرهای منتشر شده، نتفلیکس در حال ساخت فیلم Atomic Blonde 2 است و انتظار می‌رود شارلیز ترون برای نقش آفرینی دوباره بازگردد.

مقاله مرتبط

  • نقد فیلم Atomic Blonde - بلوند اتمی

فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) در سال ۲۰۱۷ به‌روی پرده‌های سینما رفت و نقدهای مثبت و متوسط زیادی را نیز دریافت کرد، اما در گیشه این فیلم اکشن و جاسوسی با واکنش متوسط تماشاگران مواجه شد. پس از آن در فروردین ۹۷ ساخت دنباله این فیلم تایید شد، اما تا به امروز خبرهای بیشتری از این پروژه منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا فیلم Atomic Blonde 2 (بلوند اتمی 2) خانه جدیدی پیدا کرده است. طبق خبری که DiscussingFilm منتشر کرده، شبکه نت‌ فلیکس رسما به ساخت دنباله فیلم Atomic Blonde چراغ سبز نشان داده، اما این پروژه هنوز در روزهای اول ساخت قرار دارد و حتی نویسنده‌ای نیز برای آن هنوز استخدام نشده است.

Atomic Blonde

قابل انتظار است که شارلیز ترون برای نقش آفرینی دوباره و دیوید لیچ برای کارگردانی در فیلم Atomic Blonde 2 بازگردند، اما هنوز این موضوع رسما تایید نشده است. همچنین با اینکه هنوز اطلاعات زیادی از فیلم Atomic Blonde 2 در دسترس نیست، اما با توجه به همکاری 87Eleven با نتفلیکس برای ساخت فیلم The Division (دیویژن) و فیلم Kate (کیت) و همچنین سابقه تولید و ساخت قسمت اول، انتظار می‌رود وظیفه تولید و ساخت دنباله فیلم Atomic Blonde را نیز بر عهده داشته باشد و همچنین شاهد بازگشت کلی مک‌کارمک به‌عنوان تهیه‌کننده نیز باشیم. بااین‌حال، شبکه Netflix هنوز واکنش رسمی به این خبر نشان نداده است. 

قسمت اول فیلم بلوند اتمی توسط فوکس فیچرز منتشر شد که در آن بازیگرانی چون شارلیز ترون، جیمز مک‌آووی، جان گودمن، تیل شوایگر، ادی مارسن، سوفیا بوتلا، توبی جونز و یوهانس هویکور یوهانسون به ایفای نقش پرداختند. فیلم Atomic Blonde داستان یک مامور MI6 به‌نام لورین بروتون با بازی شارلیز ترون را دنبال می‌کرد که در دوران جنگ سرد به برلین فرستاده شد تا در مورد قتل یکی از همکاران خود تحقیق کند. در حالی که او در حال کار روی این پرونده است، درگیر توطئه سازمان KGB نیز می‌شود و حال او مجبور است که افراد زیادی را به قتل برساند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده