نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

مایکروسافت: فکر می‌کنیم که کنسول بهتری را نسبت به پلی استیشن 5 ساخته‌ایم

بیل استیلول از شرکت مایکروسافت اعلام کرد که از نظر قدرت سخت افزاری فکر می‌کند که ایکس باکس سری ایکس از پلی استیشن 5 بهتر ساخته شده است.

با توجه به اینکه مشخصات فنی کنسول‌های نسل بعدی شرکت‌های سونی و مایکروسافت، یعنی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 چندی پیش مشخص شده‌اند، بحث سر اینکه کدام کنسول قدرت سخت‌افزاری بیشتری را ارائه می‌دهند سراسر اینترنت را فرا گرفته است. نظرات مختلفی در مورد قدرت سخت‌افزاری کنسول‌های نسل بعدی وجود دارد. حال به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت نسبت به سخت‌افزاری که تولید کرده است، اعتماد به نفس زیادی دارد.

طبق آخرین اخبار کنسول‌های بازی و در جریان مصاحبه‌ای با پادکست Dealer، بیل استیلول از شرکت مایکروسافت (که سابقا در بخش ایکس باکس فعالیت‌ کرده بود) اعلام کرد که این شرکت نگرانی خاصی از بابت قدرت سخت‌افزاری کنسول نسل بعدی خود ندارد و معتقد است که آن‌ها کنسول بهتری را نسبت به پلی‌استیشن 5 تولید کرده‌اند. با‌این‌حال او در ادامه‌ی مصاحبه به تحسین کنسول نسل بعدی شرکت سونی نیز پرداخت. 

من فکر می‌کنم آن‌چه که شما مشاهده کردید [کنفرانس ویدیویی رونمایی از سخت‌افزار پلی‌استیشن 5] در واقع موضوعاتی بودند که قرار بود در مراسم GDC در مورد آن‌ها صحبت شود اما متاسفانه در نهایت به یک رویداد بازاریابی تبدیل شد. من صحبت‌های سونی را دوست داشتم و فکر می‌کنم که آن‌ها تکنولوژی جالبی را توسعه داده‌اند؛ اما به شخصه فکر می‌‌کنم که ما کنسول بهتری را ساخته‌ایم و از بابت قدرت سخت‌افزاری اصلا نگران نیستیم. 

فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت نیز چندی پیش صحبت‌های مشابهی را بیان کرد. او در ابتدا به تحسین سخت‌افزار و تکنولوژی‌های پلی‌استیشن 5 پرداخت اما در ادامه گفت که با مشاهده‌ی کنفرانس رونمایی از سخت‌افزار این کنسول، مایکروسافت اکنون حتی از قبل نیز احساس آرامش بیشتری در مقابل کاری با ایکس‌باکس سری ایکس انجام داده‌ است، می‌کند. 

نظر شما در مورد صحبت‌های مایکروسافت چیست؟ شما فکر می‌کنید که قدرت سخت‌افزاری تا چه اندازه در انتخاب بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده