نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

سازندگان Cyberpunk 2077 درمورد بازه‌ی زمانی انتشار بازی نگران نیستند

استودیو CD Projekt RED اعلام کرد که در مورد بازه‌ی زمانی رقابتی انتشار بازی Cyberpunk 2077 چندان نگرانی خاصی ندارد.

با اینکه انتشار بسیاری از بازی‌های مختلف به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاده است اما استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) اطمینان دارد که حتی با وجود مشکلاتی که به دلیل دورکاری برای توسعه‌دهندگان ممکن است پیش آید، بازی Cyberpunk 2077 در زمان اعلام شده یعنی ماه سپتامبر در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. ماه سپتامبر (شهریور/مهر) همواره ماه شلوغی برای بازی‌های ویدیویی بوده است و شرکت‌های مختلف بسیاری از بازی‌های مهم و بزرگ خود را در این بازه‌ی زمانی منتشر می‌کنند. 

حال طبق آخرین اخبار بازی و در جریان مصاحبه‌ای با سایت GameIndustry، مایکل نواکفسکی، معاون ارشد استودیو CD Projekt Red اعلام کرده است که این استودیو نگرانی خاصی بابت بازه‌ی انتشار شلوغ بازی ندارد و آن‌ها همیشه از این موضوع مطلع بوده‌اند. با‌این‌حال این استودیو تمایل ندارد تا بازی خود را برای انتشار در بازه‌ی زمانی خلوت‌تری به تاخیر بی‌اندازد. او در این مصاحبه بیان کرد:‌

ما قطعا نمی‌خواهیم که بازی را به تاخیر بی‌اندازیم چرا که بازی دیگری می‌آید و بازه‌ی انتشار کنونی ما را در دست می‌گیرد. شما هرگز نمی‌توانید بازه‌ی انتشاری را بیابید که منحصر به شما باشد. چنین چیزی امکان ندارد. ماه سپتامبر همیشه ماه شلوغ و رقابتی‌ای برای بازی‌های ویدیویی بوده است و ما از این موضوع اطلاع داریم. حتی اگر این ماه کمی بیش از الان هم رقابتی‌تر شود باز هم اشکالی ندارد چرا که ما معتقدیم در حال ساخت اثری هستیم که به یک الزام برای بازی‌دوستان تبدیل خواهد شد. 

در حال حاضر تنها بازی بزرگ معرفی شده برای عرضه در ماه سپتامبر، بازی Marvel's Avengers است که قرار است در کنار سایبرپانک 2077 در این ماه منتشر شود. با‌این‌حال، از آن‌جایی که سپتامبر ماه مهمی برای شرکت‌های بازی‌سازی محسوب می‌شود، این احتمال وجود دارد که بازی‌های معرفی نشده‌ی زیادی برای عرضه در این ماه وجود داشته باشند که البته این موضوع به چگونگی شیوع ویروس کرونا تا آن زمان نیز بستگی دارد. 

بازی سایبرپانک 2077 قرار است در تاریخ ۱۷ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۷ شهریور) برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 منتشر شود. همچنین نسخه نسل بعدی بازی Cyberpunk 2077 نیز در دست ساخت است، اما همزمان با انتشار این کنسول‌ها منتشر نخواهد شد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده