// یکشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

تریلر جدید بازی PUBG در مورد سرزمین Dinoland صحبت می‌کند

با نزدیک‌تر شدن به فصل هفتم بازی شوتر PUBG، تریلری از این بازی منتشر شده است که در مورد سرزمین Dinoland صحبت می‌کند که قرار است در فصل هفتم وارد بازی شود.

با نزدیک‌تر شدن به فصل هفتم بازی PUBG، استودیوی سازنده این بازی بتل رویال در حال تدارک دیدن موارد لازم برای ورود به این فصل است. طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از این تدارکات سرزمین جدیدی به‌نام Dinoland است که تریلری هم برای آن منتشر شده است که البته کمی نسبت‌به سایر تریلرها متفاوت است. برخلاف سایر ویدیوها که بازیکنان را در حال درگیری و تیراندازی به‌سمت یکدیگر نشان می‌داد، در این ویدیو که به سبک دهه هشتاد و نود میلادی ساخته شده است، شاهد تبلیغی متفاوت برای سرزمین Dinoland هستیم:

دانلود ویدیو از آپارات

این تریلر به‌نوعی نقشه Vikendi را هم توسط شرکتی به‌نام Lindh Corporation نشان می‌دهد و سپس در مورد سرزمین Dinoland صحبت‌هایی ارائه می‌دهد که باید صبر کنیم تا ببینیم در تریلرهای بعدی با چه مورد جدیدی روبه‌رو خواهیم بود. تا به این‌جای کار متوجه شده‌ایم که Dinoland نسخه جدیدی از Dino Park است که قرار است به‌همراه یک‌سری موارد جدید دیگر به فصل هفتم بازی پابجی اضافه شود. پیش‌تر هم یک‌سری ویدیوی کوتاه در مورد این مکان منتشر شده بود که نشان می‌داد داستانی تاریک پشت آن خوابیده است.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds که به اختصار PUBG نامیده می‌شود، در حال حاضر برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد و فصل هفتم آن نیز قرار است در تاریخ ۲۲ ماه آوریل (سوم اردیبهشت ماه) آغاز شود.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده