نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

Sherlock Holmes Crimes and Punishments را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید

فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) تا پنج‌شنبه این هفته (۱۶ آوریل) بازی Sherlock Holmes: Crimes and Punishments را به‌صورت رایگان عرضه می‌کند.

بعد از اینکه هفته‌ی گذشته بازی Totally Reliable Delivery Service در فروشگاه اپیک گیمز به‌صورت رایگان ارائه شد، حالا نوبت به Sherlock Holmes: Crimes and Punishments رسیده تا به مدت یک هفته به‌صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و با معماهای پیچیده‌ی پرونده‌های جنایی و مرموز خود، ذهن مخاطبان را به چالش بکشد.

با چالش‌ها و دشواری‌های زیادی که وضعیت فعلی و قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی برای مردم ایجاد کرده است، تجربه بازی‌های ویدیویی همچنان یکی از ساده‌ترین راهکارهایی است که می‌تواند برای کاهش مشغله ذهنی و گذراندن اوقات به کار گرفته شود. خوشبختانه بسیاری از فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی بازی‌های ویدیویی نیز در هفته‌های گذشته بازی‌های رایگان و باکیفیتی را ارائه کرده و به این امر کمک کرده‌اند. البته پلتفرم‌هایی مانند اپیک گیمز، با ارائه‌ی هفتگی برخی از بازی‌های مجموعه‌ی خود به‌صورت رایگان، مدت زمان بیشتری را به این امر مشغول بوده است. حالا، نوبت به جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های رمزآلود و ماجراجویی Sherlock Holmes رسیده تا به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شود.

Sherlock Holmes: Crimes and Punishments

این بازی که اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، شما را در نقش کارآگاه مشهور و افسانه‌ای داستان‌های شرلوک هلمز قرار داده و شش پرونده‌ی رمزآلود و چالش‌برانگیز را با داستان‌ها و پس زمینه‌های متفاوت دربرابر شما قرار می‌دهد. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، شرلوک هلمز یک کارآگاه معمولی نبوده و از قابلیت‌های ویژه‌ای برای کشف حقایق و پرده برداشتن از واقعیت پرونده‌های مختلف جنایی برخوردار است.

بازی Sherlock Holmes: Crimes and Punishments بعد از انتشار نظرات و نقدهای متوسطی را دریافت کرد اما عملکرد آن همچنان بهتر از نسخه قبلی خود، The Devil’s Daughter بوده است. در هر حال، بازی Crimes and Punishments برای طرفداران داستان‌های شرلوک هلمز یک تجربه سرگرم کننده و لذت بخش محسوب شده و ارزش امتحان کردن را دارد. توجه داشته باشید که استفاده از بازه‌ی عرضه رایگان این بازی، باید تا قبل از ۱۶ آوریل (۲۸ فروردین) آن را به مجموعه خود اضافه کرده باشید.

استودیوی بازی‌سازی Frogwares، بعد از حدود پنج سال فعالیت روی مجموعه Sherlock Holmes، سال گذشته بازی The Sinking City را به‌عنوان یک بازی ترسناک و ماجراجویی جدید که از رمان‌های مشهور H.P. Lovecraft الهام گرفته شده است، منتشر کرد. پروتاگونیست داستان این بازی، بعد از دنبال کردن ماجراهای چند قتل مشکوک، به وجود یک موجود فرازمینی در پس تمامی این وقایع پی می‌برد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده