// شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

تم های رایگان Final Fantasy 7 Remake به مناسب عرضه بازی

کاربرانی که نسخه دموی Final Fantasy VII Remake را تجربه کرده‌اند یا سرویس پلی استیشن پلاس در اختیار دارند می‌توانند تم‌های این بازی را روی پلی استیشن 4 به‌رایگان دانلود کنند.

Final Fantasy VII Remake روز جمعه بالاخره پس از پنج سال انتظار عرضه شد و توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. در گذشته، اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر Final Fantasy 7 Remake، اعلام کرده بود که پوسته‌های (تم) مختلفی را برای کاربران پلی استیشن 4 درنظر گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تم‌های جدید و رایگان بازی فاینال فانتزی 7 ریمیک در دسترس قرار گرفته است. البته نمی‌توان آن‌ها را به‌صورت کامل رایگان دریافت کرد. اولین تم، برای آن دسته از افرادی است که حداقل دموی بازی را دانلود کرده باشند. در جریان این تم شاهد کاراکترهای بازی هستیم که درکنار یکدیگر ایستاده‌اند. این در حالی است که دومین پوسته، برای کاربران پلی استیشن پلاس درنظر گرفته شده است. در جریان این پوسته کلود استرایف و شهر میدگار را مشاهده خواهید کرد.

هر دو تم ذکر شده پویا (داینامیک) هستند و ساختار مخصوص‌به خود را دارند. اگر جزو کاربرانی هستید که می‌توانید به این تم‌ها دسترسی داشته باشید، تنها کافی است وارد صفحه فروشگاه پلی استیشن فاینال فانتزی 7 ریمیک شوید و آن‌ها را دانلود کنید. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده