نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

آپدیت جدید Resident Evil 3 Remake مشکلات نسخه Xbox One X بازی را برطرف می‌کند

آپدیت جدید بازی Resident Evil 3 Remake که به تازگی برای پلتفرم ایکس باکس وان منتشر شده، بالاخره به حل مشکلات اجرای آن در کنسول ایکس باکس وان ایکس پرداخته است.

محتوای به‌روزرسانی جدید این بازی که با نام آپدیت 1.05 معرفی می‌شود، به تازگی برای تمامی مناطق جهان عرضه شده و حدود ۱۰۰ مگابایت حجم دارد. براساس گزارشات متعددی که در این خصوص منتشر شده، این بازی بعد از نصب آپدیت جدید کپکام، تقریباً به صورت ثابت با نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود. برخی از کاربران نیز اعلام کردند که گاهی اوقات و عموماً در کات سین‌های بازی همچنان افت فریم‌های محدود و نامحسوسی دیده می‌شود.

مشکلات اجرای بازی Resident Evil 3 Remake در کنسول ایکس باکس وان ایکس از زمان انتشار دموی این بازی در ماه گذشته میلادی گزارش شده بود. باوجود این که این بازی در کنسول مایکروسافت با رزولوشن 4K اجرا می‌شد، در حفظ نرخ فریم پایدار خود با مشکل مواجه می‌شد. این مسئله تا قبل از انتشار آپدیت جدید، در بازی اصلی RE3 نیز دیده می‌شد.

بازی Resident Evil 3 Remake، جدیدترین نسخه‌ی بازسازی شده از مجموعه‌ی پرطرفدار Capcom است که در نقد و بررسی زومجی نیز نمره متوسط و روبه بالای ۶.۵ را دریافت کرده است. بسیاری از هواداران عقیده دارند که این بازی در مقایسه با نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 عملکرد ضعیفی را از خود به جا گذاشته است. در بخش‌هایی از این مطلب می‌خوانیم:

ریمیک رزیدنت ایول ۳ تجربه ناراحت‌کننده‌ای برای طرفداران قدیمی است؛ چرا که سازندگان در ساخت آن خیلی توجهی به این موضوع که قبلا اثری به اسم رزیدنت ایول ۳ وجود داشته، نکرده‌اند و صرفا برداشتی آزاد و بسیار سطحی از آن داشته‌اند. همین امر هم باعث شده تا بسیاری از پازل‌ها، محیط‌ها و دقایق خاطره‌انگیز بازی اصلی در این نسخه حذف شوند و با اثری طرف باشیم که هرچه که باشد، اصلا و ابدا بازسازی خوبی از رزیدنت ایول ۳ نیست.

Resident Evil 3 Remake

در کنار بازی Resident Evil 3 یک حالت چندنفره آنلاین نیز ارائه شده که با نام Resident Evil: Resistance شناخته می‌شود. صرف نظر از چند ایده‌ی جالبی که در ساختار این حالت به کار گرفته شده، نمی‌توان گفت که Resident Evil: Resistance در اضافه کردن یک محتوای جدید به تجربه این بازی کاملاً موفقیت آمیز عمل کرده است. به نظر می‌رسد سریال تکراری عدم موفقیت تجربه چندنفره بازی‌های Resident Evil همچنان ادامه دارد. انتقال نه چندان راضی کننده‌ی تجربه اکشن، طراحی لِوِل ناخوشایند، کمبود محتوا و امکان دستکاری در قابلیت‌های بازی با خریدهای درون برنامه‌ای از مشکلاتی است که توسط کاربران مطرح می‌شوند.

Resident Evil 3 Remake هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل دریافت است.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده