نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

استقبال بسیار خوب بینندگان نتفلیکس از مستند Tiger King

به‌تازگی آمار تعداد بینندگان مستند Tiger King منتشر شده که حکایت از استقبالی بی‌نظیر و بی‌سابقه بینندگان شبکه نتفلیکس دارد.

مدتی می‌شود که مستند Tiger King (ببر پادشاه) یا نام کامل آن که Tiger King: Murder, Mayhem and Madness (ببر پادشاه: قتل، ضرب وشتم و جنون) است، از شبکه نت فلیکس منتشر شده و خیلی سریع به یکی از پر بحث‌ترین برنامه‌های تلویزیونی کنونی تبدیل شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار بینندگان این مستند تلویزیونی منتشر شده که حکایت از استقبالی بی‌نظیر و بی‌سابقه دارد. طبق خبری که ورایتی براساس آمار موسسه نیلسن منتشر کرده، بیش از ۳۴.۳ میلیون نفر در آمریکا در ۱۰ روز ابتدایی انتشار به تماشای مستند Tiger King پرداخته‌اند. بدین ترتیب مستند ببر پادشاه با این آمار به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اورجینال شبکه Netflix تبدیل شده است.

در یک مقایسه آماری با دیگر برنامه‌های محبوب نتفلیکس در بازه زمانی مشابه، بیش از ۳۱.۲ میلیون بیننده فصل دوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) را در ۱۰ روز ابتدایی تماشا کرده‌اند و مستند Tiger King بالاتر از فصل دوم این سریال محبوب قرار گرفته، اما طبق گفته نیلسن، این مستند همچنان پایین‌تر از فصل سوم سریال Stranger Things با ۳۶.۳ میلیون بیننده در ۱۰ روز اول انتشار، قرار دارد که محبوب‌ترین برنامه نتفلیکس تا به امروز بوده است. همچنین این نکته را به‌خاطر داشته باشید که داده‌ها و آمارهای نیلسن لزوما دقیق یا رسمی نیستند و ممکن است آمار واقعی بیشتر یا حتی کمتر باشد.

این شرکت تحقیقاتی آمارهای خود را براساس تنها داده‌های منتشر شده از تماشای یک برنامه از طریق اتصال اینترنت به تلویزیون تخمین و برآورد می‌کند و شامل آمار تماشا از تلفن‌های همراه و کامپیوترهای شخصی نمی‌شود و این نکته را باید اضافه کرد که تنها آمار بینندگان در ایالات متحده بررسی و منتشر می‌شود. نتفلیکس هنوز آمار رسمی استقبال از مستند Tiger King را منتشر نکرده است، اما براساس آمار ۱۰ برنامه محبوب هفتگی این سرویس استریم، این مستند برای دومین هفته پیاپی محبوب‌ترین برنامه نتفلیکس بوده است. مستند ببر پادشاه داستان جو اگزاتیک، مالک باغ وحش در اوکلاهما را دنبال می‌کند که در ادامه با نقض قوانین مواجه و به اتهام قتل دستگیر می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده