نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

فیلم های «مهمانخانه ماه نو» و «سراسر شب» به صورت آنلاین اکران خواهند شد

جواد نوروزبیگی از اکران دو فیلم مهمان خانه ماه نو و سراسر شب به صورت آنلاین در سرویس‌های VOD‌ خبر داده و از رایزنی برای اکران آنلاین فیلم‌های عنکبوت و خون شد گفته است.

با اکران فیلم سینمایی «خروج» به صورت آنلاین، مبحث اکران آنلاین فیلم‌ها در سینمای ایران پربسامد شده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده سینمای ایران در این‌باره صحبت‌هایی کرده است. او ضمن اعلام اینکه مدت‌هاست به اکران آنلاین می‌اندیشد و پیگیر آن بوده، از اکران آنلاین دو فیلم «مهمان خانه ماه نو» و «سراسر شب» خبر داده است. وی همچنین اعلام کرده است که برای اکران آنلاین فیلم‌های «عنکبوت» و «خون شد» در حال رایزنی است. جواد نوروزبیگی درباره اکران آنلاین فیلم‌های «مهمان خانه ماه نو» و «سراسر شب» و پیگیری‌های خود در باب اکران آنلاین به قرار زیر صحبت کرد.

من قبل از عید و در همان روزهای اول تعطیلی سینماها پیگیر این قضیه بودم و اعلام آمادگی کردم. اکران آنلاین دو فیلم «مهمانخانه ماه نو» و «سراسر شب» که تهیه‌کنندگی آن به عهده من است، قطعی است.

جواد نوروزبیگی درباره اکران آنلاین فیلم‌های «عنکبوت» و «خون شد» به شرح زیر گفت:

برای دو فیلم دیگری که من تهیه‌کننده آنها هستم، یعنی «خون شد» به کارگردانی آقای مسعود کیمیایی و «عنکبوت» ساخته ابراهیم ایرج‌زاد هم درحال رایزنی با سرمایه‌گذاران فیلم هستم. ما نباید این شیوه راکه عملاً بخشی از روند اکران فیلم است، از دست بدهیم.

جواد نوروز بیگی همچنین از کلیت اکران آنلاین و تصمیم سازندگان فیلم «خروج» صحبت کرد:

اکران در بسترهای اینترنتی نمایش فیلم، یک روال مرسوم در بسیاری از کشورهای پیشرفته است. تصمیمی که از سوی سازندگان فیلم «خروج» گرفته شد را یک شروع خوب می‌دانم. جریانی که با این اقدام ایجاد می‌شود به نفع سینما است.

فیلم سینمایی «سراسر شب» ساخته فرزاد موتمن به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است. این فیلم ایرانی با بازی الناز شاکردوست، امیر جعفری، افسانه چهره آزاد، سینا حجازی و آزاده صمدی ساخته شده است. فیلم سینمایی «مهمانخانه ماه نو» با کارگردانی تاکفومی تسوتسویی، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی نغمه ثمینی ساخته شده است. این فیلم سینمایی با بازی مهناز افشار، ماساتوشی ناگاسه، لاله مرزبان، علی شادمان، نسیم ادبی، مریم بوبانی، آیاکو کوبایاشی و جواد یحیوی ساخته شده است.

شما کاربران زومجی چه نظری درباره اکران آنلاین دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده