نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

برنامه محتوای Resident Evil: Resistance مشخص شد؛ جیل به بازی می‌آید

کپکام جزئیات محدودی از فهرست محتوای جدید بازی Resident Evil Resistance که در بازه‌های زمانی مختلفی از سال ۲۰۲۰ منتشر خواهند شد اعلام کرده است.

امروز خبر خوبی برای طرفداران Resident Evil: Resistance، بازی جدید و چندنفره کپکام (Capcom) منتشر شده است. بااین که تقریباً مطمئن بودیم که بازی Resistance چند مورد محتوای پس از انتشار نیز دریافت خواهد کرد، کپکام امروز تأیید کرده که این موارد در دست ساخت قرار دارند. متأسفانه این استودیو هنوز علاقه‌ای به انتشار جزئیات کامل این بسته‌ها نداشته و موارد محدودی از اطلاعات مرتبط با آن را با طرفداران به اشتراک گذاشته‌ است. در ادامه به مواردی که تاکنون از فهرست محتوای جدید بازی Resident Evil: Resistance می‌دانیم نگاهی خواهیم انداخت.

همانطور که مشاهده می‌کنید، جزئیاتی که تاکنون در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته بسیار محدود است. فارغ از این که جیل ولنتاین (Jill Valentine) در تاریخ ۲۹ فروردین به گروه نجات یافتگان این بازی اضافه خواهد شد، چیز دیگری در خصوص محتوای این بسته‌ها نمی‌دانیم. اما یکی از نکات مهمی از در این خصوص به آن اشاره شده نیز زمان اضافه شدن این شخصیت به بازی است. مسلماً طرفداران بیش از این که به کاراکترهای جدید و ناشناخته‌ی این بازی تمایل داشته باشند، علاقه دارند تا با شخصیت‌های شناخته‌ شده‌ی این مجموعه همراه شوند. لذا کپکام نیز از این موضوع مطلع بوده و شخصیت‌های شناخته شده‌ی بیشتری را به Resistance اضافه می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد که باید اقدامات در این زمینه افزایش پیدا کند.

Resident Evil: Resistance

بعد از اضافه شدن جیل، شرایط کمی مبهم خواهد شد. در ماه می، می‌توان به وضوح مشاهده کرد که شخص جدیدی به بازی اضافه خواهد شد. باوجود این که تصویر منتشر شده بیشتر به یک کاراکتر مرد شباهت دارد، نمی‌توان به صورت قطعی در این خصوص نظر داد. از طرفی، با اضافه شدن کاراکتر جیل، می‌توان انتظار داشت که نفر بعدی، در جایگاه Mastermind به بازی می‌آید. متأسفانه این کاراکتر هیچگون کلاه قدیمی و اسپانیایی بر سر ندارد؛ بنابراین Ramon Salazar کلاً از دور خارج می‌شود. Castellan جوان، کاراکتری است که بسیاری از طرفداران علاقه دارند تا او را به عنوان Mastermind ببینند اما می‌توان انتظار داشت که کپکام او را برای محتوای بزرگتری ذخیره کرده باشد. بعد از این مرحله، اطلاعاتی که می‌توان در این خصوص پیش بینی کرد حتی از این هم محدودتر می‌شود. محتوای برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن و بعد از آن با علامت «درحال ساخت» نشان داده شده است.

در نهایت، باید گفت که فعلاً نمی‌توان در خصوص اطلاعات منتشر شده در این تصویر بیش از این مانور داد. با این حال، خوب است که می‌دانیم کپکتم هنوز این بازی را به حال خود رها نکرده است. بازی‌های Resident Evil: Resistance و RE3 هم‌کنون برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل دریافت است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده