// جمعه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

حالت جدید Rocket League توپ بازی را تبدیل به یک موشک می‌کند

استودیو سایانیکس تریلری از حالت جدید بازی Rocket League منتشر کرده است که در آن توپ بازی تبدیل به موشکی می‌شود که به سمت دروازه‌ها حرکت می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Psyonix با انتشار یک تریلر از بازی Rocket League، حالت جدید آن را که Heatseeker نام دارد رونمایی کرد. در این حالت توپ بازی تبدیل به موشکی می‌شود که هدف آن رسیدن به دروازه‌های هر دو تیم است و تنها چیزی که نیاز دارد ضربه‌ای از سوی هریک از تیم‌ها است. می‌توانید تریلر این حالت را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

به‌ زبان ساده‌تر، در حالت Heatseeker بازی Rocket League، توپ بازی بدون توجه به این‌که شما در چه جهتی به آن ضربه زده‌اید، به سمت دروازه‌ها حرکت می‌کند و اگر جلوی آن‌ را نگیرید، وارد دروازه‌ها می‌شود. حتی اگر یکی از بازیکنان توپ را به سمت دروازه خود بیندازد، توپ به‌صورت خودکار مسیرش را عوض می‌کند و به سمت دروازه حریف حرکت می‌کند. اگرچه این کار به‌ظاهر گل زدن را ساده می‌کند، اما لزوما باعث ساده‌تر شدن بازی نمی‌شود؛ چراکه هربار که ضربه‌ای به توپ وارد شود، چه از سوی بازیکن چه حتی در و دیوار ورزشگاه، توپ مجددا سرعت می‌گیرد و به سمت هدف خود سریعا حرکت می‌کند. پس از پنج یا شش بار ضربه زدن به توپ، خواهید دید که با چه سرعتی روی هوا حرکت خواهد کرد.

این حالت ممکن است شما را به یاد بازی مبارزه‌ای Lethal League بیندازد که در آن هم مانند این حالت بازی راکت لیگ، شی داخل بازی با هربار ضربه خوردن سریع‌تر از قبل می‌شود. در نظر داشته باشید که این حالت دارای محدودیت زمانی است و در این مدت هر بازیکنی که وارد آن شود، به عنوان پاداش یک پرچم جدید دریافت خواهد کرد. همچنین راکت پس (Rocket Pass) شما هم در حین انجام این حالت فعال خواهد بود و امتیاز ثبت خواهد کرد. حالت Heatseeker بازی Rocket League قرار است در تاریخ ۱۶ ماه آوریل (۲۸ فروردین ماه) فعال شود و تنها برای یک هفته در دسترس خواهد بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده