// چهار شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

پری‌ لود بازی Final Fantasy VII Remake پنج روز زودتر شروع می‌شود

به نظر می‌آید که پری‌لود بازی Final Fantasy VII Remake پنج روز زودتر و در تاریخ ۱۵ فروردین در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Final Fantasy VII Remake که یک بازی نقش‌آفرینی ژاپنی کلاسیک و یکی از خاطره‌انگیزترین مجموعه بازی‌های اسکوئر انیکس است، در ۲۲ فروردین ماه به‌صورت انحصار زمانی برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. این اتفاق در حین شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا (Covid-19) در سرتاسر جهان اتفاق می‌افتد و نگرانی‌هایی در مورد حمل‌و‌نقل به موقع بازی وجود دارد. تعدادی از مناطق حتی تصمیم گرفته‌اند که زمان حمل‌و‌نقل بازی را کمی زودتر آغاز کنند.

به نظر می‌آید که تاریخ انتشار نسخه‌ی دیجیتالی بازی Final Fantasy VII Remake از ۲۲ فروردین ماه تغییری نکرده است اما تاریخ پری‌لود آن تغییر کرده است. مردم متوجه شدند که تاریخ پری‌لود این بازی برای پلی‌استیشن 4 به تاریخ ۱۵ فروردین و پنج روز زودتر از تاریخ پری‌لود قبلی آن که ۱۹ فروردین بود، تغییر کرده است. اطلاعاتی رسمی از سمت استودیو Square Enix در این مورد منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که یک تصمیم سراسری باشد.

فضای مورد نیاز برای نصب بازی Final Fantasy VII Remake چیزی حدود ۱۰۰ گیگابایت خواهد بود که میزان حجم نسبتا سنگینی است و باتوجه‌به کاهش سرعت دانلود شبکه پلی‌استیشن به‌دنبال افزایش استفاده‌ی کاربران، به نظر می‌آید که اسکوئر انیکس بی سروصدا زمان لازم برای دانلود این بازی را افزایش داده است.

بازی Final Fantasy VII Remake در تاریخ ۲۲ فروردین ماه برای پلی‌ استیشن 4 عرضه می‌شود و پری‌لود نسخه‌ی دیجیتالی این بازی در تاریخ ۱۵ فروردین در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده