نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

Mount & Blade 2: Bannerlord بهترین عرضه استیم در سال 2020 را داشته است

بازی Mount & Blade 2: Bannerlord بیشترین تعداد بازیکنان همزمان در زمان عرضه میان بازی‌های سال ۲۰۲۰ استیم را دارد. 

با وجود عرضه‌ی بازی‌های بزرگی در سال ۲۰۲۰ مانند بازی Doom Eternal و Monster Hunter World: Iceborne روی پلتفرم استیم، بازی Mount & Blade 2: Bannerlord است که توانسته لقب بزرگترین عرضه را در سال جاری میلادی به‌ نام خود ثبت کند. استودیو TaleWorlds در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد که تعداد بازیکنان همزمان این بازی تنها پس از گذشت سه ساعت از زمان عرضه، به رقم خیره کننده ۱۴۵ هزار نفر رسیده است. همچنین این تعداد با عبور از رقم ۱۷۲۰۳۰ نفر،‌ باعث شد تا این بازی به سومین بازی پربازدید پلتفرم استیم نیز تبدیل شود. 

در حال نگارش این مطلب،‌ تعداد بازیکنان همزمان بازی از رقم ۱۷۸۵۶۲ نفر نیز عبور کرده که این رقم به معنی موفقیت این بازی است. این نکته را نیز فراموش نکنید که بازی Mount & Blade 2: Bannerlord در حال حاضر از طریق دسترسی زودهنگام یا همان Early Access منتشر شده است و در واقع محصول نهایی نیست. سازندگان اعلام کرده‌اند که بازی حداقل یک سال در حالت دسترسی زودهنگام خواهد ماند و تاریخ انتشار دقیقی را برای عرضه نسخه‌ی کامل بازی اعلام نکرده‌اند. 

با این حال، نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی نیز از محتوای کافی برای سرگرم کردن مخاطبان برخوردار است. در بخش تک‌نفره‌ی بازی می‌توانید در جهان سندباکس بازی به ماجراجویی بپردازید، در نبرد‌ها شرکت کنید، قلعه‌ها را محاصره کنید، امپراطوری خود را بگردانید و حتی زمانی که احساس آمادگی کردید، خانواده‌ای برای خود تشکیل دهید. از طرف دیگر اما در بخش چندنفره‌ی بازی با استفاده از ارتش خود (یا حتی بدون آن) به جنگ با هم‌بازی‌های خود بروید و آن را در هر چهار حالت این بخش شکست دهید. همچنین در طول ماه‌های آینده آپدیت‌های گوناگونی نیز برای بازی منتشر خواهند شد که محتوای جدیدی را به آن اضافه خواهند کرد. 

حساب کاربری توییتر بازی در مورد موفقیت بازی چنین نوشته است: 

Bannerlord اکنون بیش از ۱۴۵ هزار نفر بازیکنان همزمان دارد. تنها صد دقیقه طول کشید تا بازی از صدهزار نفر بازیکن عبور کند. در طول تنها سه ساعت، بالای ۱۲۵۰ نقد برای بازی نوشته شده که ۸۸ درصد آن‌ها مثبت‌ هستند 

تمام این آمار و ارقام باعث می‌شوند که بازی Mount & Blade 2: Bannerlord به بزرگترین بازی زمان عرضه سال ۲۰۲۰ پلتفرم استیم تبدیل شود. 

بسیار از شما ممنونیم.

همچنین سازندگان با انتشار عکس زیر اعلام کردند که Bannerlord اکنون سومین بازی بزرگ استیم از نظر تعداد کلی بازیکنان است. 

 Mount and Blade II: Bannerlord Steam

در پایان شما کاربران عزیز می‌توانید نظرات خود را راجع به بازی Mount & Blade 2: Bannerlord با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده