// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

بازی جدید Worms در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد

شرکت Team 17 اعلام کرد که نسخه‌ی جدید بازی Worms در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

Team 17، ناشر بازی‌هایی همچون Overcooked و Moving Out، را می‌توان یکی از شرکت‌های پرکار صنعت بازی‌های ویدیویی دانست. این استودیو به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه‌ی جدید سری بازی Worms در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

استودیوی Team 17 در توییتی با انتشار تیزری کوتاه از بازی‌ Worms اعلام کرد که نسخه‌ی جدید این سری پس از گذشت چهار سال در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. این ویدیو که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید، با مجموعه‌ای از ویدیوهای مختلف از بازی‌های قبلی سری Worms آغاز می‌شود و با دور شدن دوربین متوجه می‌شویم که این ویدیو روی تلویزیونی قدیمی در حال نمایش است. سپس کرمی با چوب بیسبال ظاهر می‌شود و تلویزیون را خورد می‌کند و سپس بمبی را با چوب بیسبال به گوشه‌ای پرت می‌کند اما توسط بمبی دیگر منفجر می‌شود. به نظر می‌آید تیم سازنده‌ی بازی Worms آماده است که با حفظ پیشینه‌ی خود از گذشته عبور کند و فراتر برود.

اولین نسخه از سری بازی «کرم‌ها» در سال ۱۹۹۵ با نام Worms توسط استودیو تیم 17 تولید و منتشر شد و از آن پس ۲۱ بازی دیگر در این سری با ویژگی‌های مختلف و منحصر‌به‌فرد خود ساخته شده است. برای مدتی کوتاه، بازی‌های این سری از حالت دو بعدی به‌صورت سه‌بعدی تغییر شکل دادند و در بازی Worms W.M.D نیز ماشین‌‌ها در بازی ظاهر شدند.

اطلاعاتی درمورد اینکه این نسخه‌ی جدید سری بازی Worms چه ویژگی‌هایی خواهد داشت در دسترس نیست اما استودیوی Team 17 در متن توییت خود نوشته‌ است:

آماده باشید که بازی Worms به‌گونه‌ای که تا به حال آن‌ را ندیده‌اید، در سال ۲۰۲۰ باز می‌گردد! کرم‌های جدید، روش‌های جدید برای بازی.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده