نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

تصویری از شخصیت اصلی زن Cyberpunk 2077 به مناسبت روز جهانی زن منتشر شد

CD Projekt Red روز جهانی زن را با انتشار تصویری از شخصیت اصلی پیش‌فرض بازی Cyberpunk 2077 تبریک گفت.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیو سی دی پراجکت رد‌ (CD Projekt RED) با انتشار تصویری از شخصیت اصلی پیش‌فرض بازی Cyberpunk 2077 تبریک گفت. این استودیو در حساب کاربری توییتر خود با انتشار این تصویر تنها به گفتن «خانم V، باعث افتخار است» بسنده کرد و در نهایت هم با هشتگ مخصوص روز جهانی زن منظور خود را بهتر به مخاطبان رساند. این تصویر در واقع جدیدترین تغییرات در نسخه‌ی زن شخصیت اصلی بازی را نشان می‌دهد. 

در ادامه‌ی این پست، کاربری از سی دی پراجکت رد درخواست کرد که این تصویر همراه با تصویر اصلی باکس آرت بازی به صورت پشت و رو عرضه شود که در پاسخ استودیو بیان کرد که این اتفاق خواهد افتاد. 

cyberpunk 2077

سی دی پراجکت رد چندی پیش به دومین شرکت بازی‌ساز اروپایی از نظر ارزش تبدیل شد، در حالی که رتبه‌ی نخست در اختیار شرکت فرانسوی یوبیسافت است. با این که ارزش این استودیو تا ماه پیش ۶.۸ میلیارد دلار برآورد می‌شد اما با عرضه‌ی موفق بازی The Witcher 3 روی نینتندو سوییچ که باعث افزایش فروش ۵۰۰ درصدی بازی شد، حال ارزش این شرکت به ۸ میلیارد دلار رسیده است. البته باید این نکته را نیز در نظر گرفت که پخش سریال ویچر از شبکه نتفلیکس نیز روی این فروش بالا تاثیرگذار بوده و بازی مورد انتظار سایبرپانک ۲۰۷۷ نیز باوجود تاخیری که متحمل شد، باعث بالا رفتن ارزش سهام شرکت سازنده‌ی خود شده است. شرکت یوبیسافت نیز به عنوان ارزشمند‌ترین بازی‌ساز اروپایی ۹.۶ میلیارد دلار تخمین زده شده است. 

چندی پیش اعلام شد که نقشه بازی Cyberpunk 2077 براساس جدیدترین بازی رومیزی آن خواهد بود و همچنین نسخه‌ی ایکس باکس وان این بازی آپدیت گرافیکی ایکس باکس سری ایکس را دریافت خواهد کرد. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که یک بار بازی خود را بخرید و مهم نیست که روی ایکس‌باکس وان یا ایکس‌باکس سری ایکس آن را تجربه می‌کنید، بهترین نسخه از بازی را (باتوجه‌به پلتفرم ایکس‌باکس خود) دریافت می‌کنید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۷ شهریور ۱۳۹۹) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و پی سی منتشر خواهد شد. 

نظر شما راجع به شخصیت زن بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ چیست؟ آیا با این شخصیت به تجربه بازی خواهید پرداخت یا اینکه شخصیت مرد را انتخاب خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده