// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲

وجود یک باگ در بازی Call of Duty: Modern Warfare مانع از تعویض خشاب شاتگان‌ها می‌شود

اخیرا یکی از بازیکنان Call of Duty: Modern Warfare یک باگ در این بازی شوتر پیدا کرده است که مانع از تعویض خشاب سلاح شاتگان می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس گزارش یکی از بازیکنان بازی Call of Duty: Modern Warfare، یک باگ در انیمیشن تعویض خشاب شاتگان وجود دارد که مانع از تعویض خشاب سریع و به‌موقع می‌شود و این امر می‌تواند استفاده از این سلاح را با ریسک همراه کند. این بازیکن یک کلیپ کوتاه از هنگام به‌وجود آمدن این ایراد در وب‌سایت ردیت قرار داده است که می‌توانید در زیر آن را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

هنوز مشخص نیست که این ایراد روی کدام نسخه از بازی (کدام پلتفرم) پیش‌ می‌آید و آیا همیشه مانع از تعویض سلاح هم خواهد شد یا خیر؛ اما همان‌طور که در ویدیو نیز مشاهده می‌کنید، هرچقدر هم که گلوله داشته باشید، این ایراد مانع از تعویض خشاب شما می‌شود و قطعا باعث می‌شود که به مشکل برخورد کنید. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های یکی از افرادی را مشاهده می‌کنید که در پاسخ به این پست در ردیت نوشته شده است:

به اعتقاد من این باگ یا ایراد به گلوله‌های این مدل شاتگان مربوط است. من هم در حالت Survival که در حال گلوله‌گذاری در شاتگان بودم، این ایراد مانع از این کار شد. اما به‌محض این‌که از خشاب اضافه یا Tube Extension استفاده کردم، اسلحه من به‌خوبی شروع به کار کرد.

اما شخصی دیگر پاسخ داده است که:

این مشکل بارها برای من پیش آمده است و به نظر من تنها محدود به گلوله‌ها نمی‌شود.

در حال حاضر دلیلی مشخص و راه حلی برای این ایراد مطرح نیست و حتی استودیو اینفینیتی وارد نیز این ایراد را ثبت نکرده است. در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Call of Duty: Modern Warfare، جالب است بدانید که اخیرا یک استریمر به‌نام Carl Riemer، در حین استریم کردن و زمانی که در حالت طبیعی نبود، با اسلحه واقعی خود شروع به تیراندازی کرد و به این خاطر دسترسی وی در وب‌سایت توییچ مسدود شد و همچنین از انجمن ورزش‌های الکترونیک هم کنار گذاشته شد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده