نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بخش News Hub پلتفرم استیم راه اندازی شد

مرکز اخبار یا News Hub پلتفرم استیم، جدیدترین اخبار و اطلاع‌رسانی‌هایی مرتبط با بازی‌های مجموعه‌ی شخصی یا سلایق و علایق کاربران را در اختیار مشترکین این بستر قرار می‌دهد.

صفحه‌ی اصلی پلتفرم استیم شما را در جریان جدیدترین اخبار از تمامی بازی‌های این فروشگاه و همچنین پیشنهادات جامعه کاربران بازی‌های مختلف قرار می‌دهد. اما اگر به دنبال اخبار مرتبط با بازی‌های مجموعه‌ی شخصی خود یا مواردی که قصد خرید آن‌ها را دارید، هستید Valve بخش جدید News Hub را به این منظور اختصاص داده است.

مرکز اخبار پلتفرم استیم، با قابلیت شخصی سازی و هماهنگی کامل با مرورگرهای موبایل، رویدادهای زنده‌ای هم‌اکنون در حال برگزاری هستند، مانند استریم‌های زنده‌ی توسعه دهندگان مختلف یا هرگونه محتوای جدیدی که برای بازی‌ها منتشر می‌شود را پوشش می‌دهد. شما حتی می‌توانید در صورت تمایل گزینه دریافت ایمیل و نوتیفیکشن‌های موبایلی را برای اخبار و رویدادهای خاص فعال کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به آن با خبر شوید.

یکی دیگر از قسمت‌های ویژه‌ی News Hub، بخش اطلاع رسانی از رویدادها و معرفی محتوای مرتبط با بازی‌های مجموعه‌ی شخصی شماست.‌ به گفته‌ی Valve، محتوایی که در بخش Hub نمایش داده می‌شود، براساس بازی‌ها و علاقه‌مندی‌های شما مرتب خواهد شد. ضمن این‌که اخبار صفحاتی که دنبال می‌کنید نیز در این قسمت نمایش داده خواهد شد.

News Hub

استیم براساس بازی‌هایی که شما مشغول تجربه آن بوده یا قبلاً بازی کرده‌اید، بازی‌های جدید و اخبار مربوطه را به شما پیشنهاد خواهد کرد. در صورتی که خود شما از توسعه دهندگان بازی باشید، جدیدترین اخباری که در Steam Blog و Steamworks Blog منتشر می‌شوند نیز برای شما نمایش داده خواهند شد.

علاوه‌بر این، در صورت عدم تمایل برای اطلاع از اخبار یک سری بازی‌های خاص یا منابع خاص، می‌توانید پست‌های مرتبط با آن‌ها را مخفی کنید. با توجه به این‌که این بخش هنوز یک تجربه Steam Labs محسوب می‌شود، نسخه فعلی News Hub هنوز نهایی نشده و براساس گفته‌های توسعه دهندگان آن، گزینه‌ها و ویژگی‌های بیشتری برای ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر به آن اضافه خواهد شد. Steam Labs به پروژه‌های آزمایشی پلتفرم استیم خطاب می‌شود.


منبع engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده