// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر گیم‌پلی کاراکتر Spawn برای بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

در جریان مسابقات فاینال فایت 2020، تریلر گیم‌پلی اسپاون، آخرین کاراکتر بسته الحاقی کامبت پک Mortal Kombat 11، به‌نمایش گذاشته شد.

در گذشته اعلام شده بود که در جریان مسابقات فاینال فایت 2020 بازی Mortal Kombat 11،‌ استودیو ندررلم (NetherRealm Studios)، سازنده و ناشر مورتال کامبت 11، تریلر گیم‌پلی کاراکتر اسپاون را منتشر خواهد کرد. درواقع اسپاون آخرین کاراکتر از اولین کامبت پک بازی است که در دسترس قرار خواهد گرفت. این در حالی است که چندی پیش نحوه برگزاری فاینال فایت 2020 به‌خاطر شیوع ویروس کرونا دستخوش تغییرات شد، اما ندررلم اعلام کرد که همچنان تریلر گیم‌پلی شخصیت اسپاون را نشان خواهند داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان مسابقات فاینال فایت 2020، تریلر گیم‌پلی اسپاون به‌نمایش درآمد. یکی از ویژگی‌های اسپاون در Mortal Kombat 11، مربوط‌به نوع ضربات خاص و منحصربه‌فردی است که او را از تمامی شخصیت‌های عرضه شده متمایز می‌کند. او در طول مبارزات خود می‌تواند برای چند ثانیه غیب شود و حریف خورد را غافل‌گیر کند. کاراکتر اسپاون در تاریخ ۲۷ اسفند ماه (۱۷ مارس) در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که کامبت پک اول بازی را خریداری کرده باشند. سایر بازیکنان هم از تاریخ پنج فروردین ماه ۹۹ (۲۴ مارس ۲۰۲۰) قادر به دریافت این شخصیت خواهند بود.

اد بون، کارگردان Mortal Kombat 11، عرضه اسپاون برای این بازی را آرزویی دانسته که به واقعیت تبدیل شده است. در این‌ میان بد نیست اشاره کنم که کیث دیوید، صداپیشه کاراکتر اسپاون در بازی Mortal Kombat 11 است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی اسپاون را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده