نویسنده: Mehdi Rh
// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Ubi's Dimensions؛ یک ماجراجویی جذاب

بازی موبایل Ubi's Dimensions یک تجربه جذاب با محیط‌هایی زیبا و الهام گرفته از سری معروف Monument valley است و سعی دارد تا با المان‌های جدید، گیمر‌ها را به خود جذب کند.

این روز‌ها بیشتر استودیو‌های بازی‌سازی سعی دارند تا با پیروی کردن از یک روش ساده، توجه مخاطبین را به خود جلب کنند و کمتر شاهد این قضیه هستیم که آن‌ها ریسک تولید یک محصول خلاقانه را بپذیرند و یک تجربه جدید را ایجاد کنند. چند سال پیش بود که شاهد عرضه شدن بازی فوق العاده جذاب Monument Valley‌ از استودیو ustwo بودیم که توانست با نمایش خلاقیت خود، توجه همگان را به خود جلب کند.

بعد از عرضه شدن بازی Monument Valley‌ بسیاری از گیمر‌ها به این بازی خلاقانه، جذب شدند. Monument Valley‌ با طراحی بسیار گیرا و خیره‌کننده خود، مخاطبین بسیاری را توانست جذب کند. بعد از موفقیت استودیو ustwo و کمی بعد از عرضه بازی Monument Valley‌، شاهد عرضه شدن بازی  Monument Valley 2 نیز بودیم. بعد از این سری معروف برخی از استودیو‌ها بازی‌هایی با الهام از Monument Valley‌ عرضه کردند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به بازی جذاب Alto's Adventure اشاره کرد. اما این بار استودیو Uova Oy که تجربه زیادی در کارنامه خود ندارد، سعی دارد تا با عرضه بازی اندروید و آیفون Ubi's Dimensions یک تجربه جذاب و الهام گرفته از Monument Valley‌ را برای همگان ارائه دهد. Ubi's Dimensions با محیط‌های جذاب و چالش برانگیز قادر است تا یک تجربه سرگرم‌کننده را برای گیمر‌ها فراهم کند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی موبایل Ubi's Dimensions یک تجربه ماجراجویی است که می‌تواند شما را در چالش‌هایی زیبا و مفهومی عمیق، غرق کند. در بازی شاهد داستان خطی خاصی نیستیم اما پیوستگی مراحل به خوبی رعایت شده‌اند به طوری که هنگام پشت سر گذاشتن مراحل، حس خوبی را تجربه می‌کنید. این حس باعث شده است تا یک ماجراجویی لذت بخش را تجربه کنید. پس از شروع بازی وارد قسمت اول می‌شوید. در نگاه اول طراحی محیط و گرافیک هنری بازی توجه شما را به خود جلب می‌کند و بدون شک شما را به یاد بازی Monument Valley‌ می‌اندازد.

بازی موبایل Ubi's Dimensions  یک تجربه ماجراجویی است که می‌تواند شما را در چالش هایی زیبا و مفهومی عمیق، غرق کند.

بخش آموزشی خاصی برای بازی در نظر نگرفته شده است و بعد از شروع با معمای اول خود مواجه می‌شوید. همچنین محیط اصلی هم بسیار ساده طراحی شده است و شاهد پیچیدگی خاصی در آن نیستیم. این سادگی در طراحی را می‌توانید در تمام مراحل بازی مشاهده کنید و از آن لذت ببرید. محیط‌ها و معما‌های مراحل مختلف نیز از تنوع زیادی برخوردار هستند و با گذشت زمان از پشت سر گذاشتن چالش‌های مختلف احساس خستگی نمی‌کنید. در واقع می‌توان گفت که سازندگان برای ساخت این محیط‌های ساده و در عین حال گیرا و جذاب، از سری معروف Monument Valley‌ و همچنین Alto's Adventure الهام گرفته‌اند. نتیجه این الهام گرفتن و اضافه کردن چاشنی خلاقیت استودیو Uova Oy بسیار خوب از آب در‌آمده و جذابیت خاصی دارد. البته بازی Ubi's Dimensions از محیط‌های ساده‌تری برخوردار است و گرافیک هنری در آن هم از سطح پایین‌تری به نسبت شاهکار Monument Valley‌  قرار دارد.

وظیفه شما در بازی، کمک کردن به یک موجود بامزه است تا آن را به نقطه‌ای مشخص از محیط برسانید.

وظیفه شما در بازی، کمک کردن به یک موجود بامزه است تا آن را به نقطه‌ای مشخص از محیط برسانید. این نقاط در هر مرحله در بخشی از محیط قرار می‌گیرند که با نور درخشانی بر روی آن‌ها، مشخص شده‌اند. مکانیزم گیم‌پلی در بازی بسیار ساده بوده وصرفا باید نقطه‌ای را که می‌خواهید به آن جا بروید را لمس کنید. طراحی تمام محیط‌های مراحل به نوعی هستند تا چشمان شما را فریب دهند به طوری که امکان دارد بار‌ها مسیر اشتباهی را بروید تا متوجه شوید که راه پیموده شده، اشتباه است. در واقع این فریب‌دهندگی محیط یکی از نقاط قوت بازی بوده و باعث می‌شود تا تجربه مراحل مختلف لذت بخش‌تر شود. برای کمک به گیمر‌ها سه قسمت در نظر گرفته شده است که با لمس کردن آن‌ها می‌توانید زاویه دید خود را عوض کنید تا مسیر درست را پیدا کنید. البته این قسمت‌های کمکی صرفا جنبه کمک نداشته و برای حل کردن بعضی معما‌ها مجبورید که از آن‌ها استفاده کنید. همچنین باید دقت کنید که از لبه‌ی محیط، به پایین سقوط نکنید. در صورتی که مسیر اشتباه را طی کنید به پایین محیط سقوط می‌کنید و مجبورید که مرحله از ابتدا پشت سر بگذارید. همچنین تمام مراحل بازی را قادر هستید تا در بخشی مخصوص که برای گیمر‌ها در نظر گرفته شده است، مشاهده کنید. طراحی این قسمت بسیار جذاب بوده و تمامی مراحل به صورت نقطه‌هایی نورانی در فضا مشخص شده‌اند. در Ubi's Dimensions موسیقی و افکت‌های صوتی به خوبی کار شده‌اند و سعی دارند تا با ارائه یک ریتم آرامش بخش، شما را به حل معما‌ها دعوت کنند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی موبایل Ubi's Dimensions با الهام از سری معروف Monument Valley‌ و اضافه کردن چاشنی خلاقیت خود، سعی دارد تا یک تجربه با کیفیت را برای گیمر‌ها فراهم کند. اگر از طرفداران بازی‌های Monument Valley‌ هستید و به دنبال یک بازی ماجراجویی می‌گردید، Ubi's Dimensions می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. درکنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید.

دانلود بازی Ubi's Dimensions

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده