// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Gear for Heroes؛ از آهنگری تا پادشاهی

Gear for Heroes یک بازی اندروید جذاب در سبک استراتژیک است؛ شما در این بازی با ارتشی که می‌سازید باید قلمروی فرماندهی خود را گسترش و دشمنان خود را نابود کنید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌های سبک استراتژیک جزء جدانشدنی صنعت بازی هستند و همه‌ی گیمر‌ها حداقل یک‌بار این سبک را تجربه کرده‌اند. این سبک‌ بازی‌ها گیمر را در شرایطی قرار ‌می‌دهند که باید باتوجه‌به منابع یا المان‌هایی که دارد بهترین استراتژی ممکن را پیاده‌سازی کند. به‌عنوان مثال بازی خاطره انگیز و جذاب Stronghold که می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های استراتژایک معرفی کرد که گیمر را در یک منطقه قرار می‌دهد و باتوجه‌به منابعی که دارد باید در مقابل حریف‌های خود بهترین استراتژی ممکن را برای نابودی حریف اعمال کند. یا در مثالی دیگر سری بازی Commandos که این بازی به‌خاطر جوی که دارد اگر در استراتژی خود کوچک‌ترین اشتباهی را مرتکب شوید، ادامه بازی بسیار سخت می‌شود. بیشتر بازی‌های استراتژیک، دوربین ایزومتریک دارند که دید کاملی از محیط را به گیمرها می‌دهند. اما در برخی بازی‌های این سبک دوربین متفاوتی دارند. بازی اندروید و آیفون Gear for Heroes یکی از بازی‌هایی است که در ادامه مقاله به معرفی آن می‌پردازیم.

 Gear for Heroes
 Gear for Heroes
 Gear for Heroes

در بازی Gear for Heroes شما در نقش یک آهنگر هستید که باید با تولید سلاح و تحویل به جنگجویان به جنگ دشمنان قبیله بروید. این روند تا جایی ادامه پیدا می‌کند که تبدیل به پادشاه آن قبیله شوید. در بازی هیچ مرحله آموزشی طراحی نشده و بازیکن مستقیم وارد جریان اصلی بازی می‌شود. در ابتدای بازی چندین دشمن حمله می‌کنند، وظیفه شما در ابتدا تولید تبر و تحویل به سری اول جنگجویان است. به مرور زمان با ارتقا پیدا کردن می‌توانید جنگجوهای جدیدی را به ارتش خود اضافه کنید که هر کدام ابزار جنگی مخصوص به خود را دارند. به‌عنوان مثال جنگجوهای سری اول تبر، سری دوم تیرکمان، سری سوم شمشیر و دیگر سربازها که در ادامه به‌دست می‌‌آورید.

برای اینکه بتوایند مراحل را سریع‌تر تمام کنید باید جنگجوهای خود را ارتقا دهید

گیم‌پلی بازی بسیار ساده کار شده است و خیلی زود تمام المان‌های بازی را متوجه می‌شوید. هدف اصلی شما، نخست تهیه مواد اولیه، در ادامه تولید سلاح و در آخر تحویل به جنگجویان است. هر کدام از این مراحل با ضربه زدن به قسمت مربوط سرعت بیشتری می‌گیرد، درواقع خود بازی این کار را انجام ‌می‌دهد ولی شما می‌توانید سرعت بیشتری را با ضربه زدن ایجاد کنید.

البته این کار باید دقیق و حساب شده انجام شود که هم بتوانید از مواد اولیه استفاده بیشتری کنید و هم از سربازهای بیشتری بهره ببرید. هر کدام از جنگجویان قسمت مربوط‌ به خود را دارند و با پایین برد صفحه می‌توانید از جنگجویانی که در اختیار دارید استفاده کنید. برای اینکه بتوانید مراحل را سریع‌تر تمام کنید باید جنگجوهای خود را ارتقا دهید. این ارتقا‌ شامل نوار سلامتی بیشتر، سرعت‌ عمل در حرکت کردن، ضربه سنگین‌تر و موارد دیگری که باید از آن‌ها استفاده شوند.

در برخی از این منطقه‌ها یک سرباز بسیار بزرگ وجود دارد که نابودی آن زمان بیشتری را می‌خواهد

در برخی از این مناطق یک سرباز بسیار بزرگ وجود دارد که نابودی آن زمان بیشتری را می‌طلبد. به غیر از موارد بالا، بازی المان‌هایی دیگری هم در خود دارد؛ به‌عنوان مثال با نابودی هر دشمن مقداری سکه دریافت می‌کنید که از این سکه برای خرید ابزار جنگی مانند باران تیر، منجنیق و امثال این موارد استفاده می‌شود. نکته دیگر در مورد گیم‌پلی بازی، می‌توانید با سکه‌هایی که دریافت می‌کنید جنگجوی بزرگ مانند دشمنان خریداری و وارد منطقه کنید که برای استفاده از این المان باید حدود سه دقیقه زمان را تحمل کنید. بطور کلی شما باید در هر مرحله تعدادی منطقه را پاکسازی کنید که هر کدام از این منطقه‌ها دشمنانی را دارند که باید نابود شوند.

گرافیک بازی در عین سادگی‌ که دارد جذاب و پر جزییات کار شده است و حس خوبی را به گیمر ‌می‌دهد. درکنار گرافیک بازی، موسیقی نیز جالب کار شده است و روند خوبی دارد.

 Gear for Heroes
 Gear for Heroes
 Gear for Heroes

مقاله‌های مرتبط:

یکی از ایردات بسیار بد بازی نوع بد تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای بازی است. همان‌طور که اشاره شد باید در قسمت‌هایی از بازی برای عملکرد سریع‌تر ضربه‌های پی در پی را وارد کرد، ولی چون در بازی آیتم‌های تبلیغاتی معلقی در بازی وجود دارد به اشتباه وارد صفحات تبلیغاتی یا خرید‌های درون برنامه‌ای می‌شوید که بسیار آزار دهنده است.

ساخته جدید استودیوی vividgames که در کارنامه خود بازی‌های نظیر Real Boxing و Highway Getaway دارند، یک تجربه نسبتا مناسب در سبک‌های استراتژیک است که می‌تواند مدتی گیمر را سرگرم خود کند. اگر شما به بازی‌های استراتژیک علاقه‌مند هستید بازی جدید این استودیو می‌تواند مناسب باشد البته اگر با برخی ایرداتی که دارد مشکلی نداشته باشید.

بازی Gear for Heroes هم‌اکنون برای اندروید و آیفون منتشر شده است و می‌توانید از لینک‌های زیر آن را دریافت کنید.

دانلود بازی Gear for Heroes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده