نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

سریال پیش درآمد Beauty and the Beast براساس گاستون و لفو برای دیزنی پلاس در دست ساخت است

سرویس استرین دیزنی پلاس در حال ساخت یک سریال پیش درآمد براساس فیلم Beauty and the Beast با محوریت شخصیت گاستون و لفو است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی پیش درآمد براساس فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) در دست ساخت است، اما چیزی نیست که انتظار آن را دارید. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، دیزنی در حال ساخت یک سریال پیش درآمد براساس این فیلم است که تمرکز این سریال قرار است روی دو شخصیت گاستون با بازی لوک ایوانز و لفو با بازی جاش گد باشد. سریال Beauty and the Beast که در حال حاضر نام رسمی ندارد، قرار است در ۶ قسمت و در سبک موزیکال تولید و به‌صورت اختصاصی از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. 

علاوه‌بر بازی در نقش لفو، جاش گد وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال به‌همراه حضور به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی را بر عهده خواهد داشت و همچنین ادوارد کیتسیز و آدام هورویتس، سازندگان سریال Once Upon a Time (روزی روزگاری) به گد در ساخت سریال پیش درآمد دیو و دلبر کمک خواهند کرد. همچنین هالیوودریپورتر تایید کرد که آلن منکن، آهنگساز مجموعه دیو و دلبر در حال مذاکره با دیزنی برای بازگشت به مجموعه و نوشتن موسیقی جدید برای سریال است. در حال حاضر گد یا ایوانز قراردادی برای حضور در این سریال امضا نکرده‌اند. با توجه به اینکه سریال قرار است یک پیش درآمد باشد، نباید انتظار بازگشت دن استیونز را داشته باشیم.

بااین‌حال، قابل انتظار است که شاهد حضور شخصیت‌هایی آشنایی از جمله اهالی روستای ویلنوو باشیم. THR اشاره کرد که در واقع سریال Beauty and the Beast قرار است به‌جای سریال Muppets Live Another Day ساخته شود که گد، کیتسیز و هورویتس قرار بود وظیفه ساخت آن را بر عهده داشته باشند، اما ساخت این سریال لغو شدساخت یک سریال براساس فیلم دیو و دلبر خیلی هم عجیب نیست، فیلم Beauty and the Beast در سال ۲۰۱۷ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱.۲۶۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند و دومین فیلم پر فروش سال ۲۰۱۷ لقب بگیرد. همچنین این فیلم لایو اکشن و موزیکال که یکی از موفق‌ترین بازسازی‌های لایو اکشن دیزنی از انیمیشن‌های کلاسیکش است، یکی از ۴۶ فیلم یک میلیاردی تاریخ سینمای جهان بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده