// یکشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

ویروس کرونا نحوه برگزاری مسابقات Mortal Kombat 11 را تغییر داد

حساب کاربری توییتر استودیو ندررلم اعلام کرده است که مسابقات فاینال فایت 2020 بازی Mortal Kombat 11 بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

در گذشته اعلام شده بود که مسابقات Last Chance Qualifier بازی Mortal Kombat 11 روز شنبه ۱۷ اسفند ماه (هفت مارس) برگزار می‌شود و در ادامه، روز یکشنبه مسابقات اصلی فاینال فایت آغاز خواهد شد و در انتها شاهد رونمایی از گیم‌پلی کاراکتر اسپاون خواهیم بود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ندررلم (NetherRealm Studios)، سازنده و ناشر مورتال کامبت 11، یازده ساعت قبل از برگزاری Last Chance Qualifier، خبر از لغو آن داد. همچنین تغییراتی روی نحوه برگزاری مسابقات فاینال فایت 2020 هم اعمال شده است. مسابقات فاینال فایت بدون تماشاچی در سالن برگزار می‌شود و تنها کادر فنی برگزاری مسابقات و استودیو ندررلم به‌همراه بازیکنان در محل رقابت حضور خواهند داشت. تمامی تماشاچی‌هایی که از قبل بلیت هتل یا مشاهده LCQ و رویداد اصلی را خریداری کرده بودند، می‌توانند هزینه خود را به‌صورت کامل پس بگیرند.

استودیو ندررلم در حساب کاربری توییتر خود با انتشار یک بیانیه نحوه پس گرفتن پول را برای تماشاگران توضیح داده است. همچنین اعلام شده که این تصمیم سخت، به‌خاطر وجود ویروس کرونا (COVID-19) است که سبب شده رویداد Last Chance Qualifier لغو شود و رویداد فاینال فایت هم بدون تماشاگر برگزار شود. در ادامه مشخص شده است که علاقه‌مندان می‌توانند بازی‌‌ها را از طریق کانال یوتیوب Mortal Kombat، کانال توییچ NetherRealm و همچنین ازطریق کانال میکسر، فیسبوک و توییتر استریم کنند.

در انتها مشخص شده است که همچنان تریلر رونمایی از گیم‌پلی اسپاون، آخرین کاراکتر بسته الحاقی کامبت پک اول Mortal Kombat 11، در دسترس قرار می‌گیرد و شاهد تریلر جدید انیمیشن Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge هم خواهیم بود. ندررلم ۱۰۰ هزار دلار جایزه نقدی را برای فاینال فایت 2020 درنظر گرفته است که ۴۰ هزار دلار مربوط به نفر اول، ۲۰ هزار دلار برای نفر دوم و ۱۰ هزار دلار برای نفر سوم درنظر گرفته شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده