نویسنده: Mehdi Rh
// یکشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Om Nom: Run؛ دونده جذاب

بازی موبایل Om Nom: Run آخرین بازی سازندگان سری معروف Cut the Rope است که سعی دارد با چالش‌های فراوان، گیمر‌ها را سرگرم کند. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

استودیو بازی‌سازی ZeptoLab که آن را با بازی‌های معروف و بامزه Cut the Rope شناخته‌ایم، این بار سعی دارد تا با عرضه یک بازی جدید با همان حال و هوا و شخصیت‌های Cut the Rope، گیمر‌ها را در دنیایی جذاب غرق کند.

در سال ۲۰۱۰ استودیو ZeptoLab اولین بازی خود را به نام Cut the Rope منتشر کرد. در بازی Cut the Rope شاهد ماجراجویی‌های قورباغه جذابی بودیم که همه را شیفته خود کرده بود. در واقع بازی Cut the Rope یکی از موفق‌ترین بازی‌های آن سال به شمار می‌رود و توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. پس از موفقیت‌های بسیار، استودیو  ZeptoLab تصمیم گرفت تا بازی‌های جدید بر پایه سری Cut the Rope تولید کند و با اعتباری که بدست آورده بود، تجربه‌های جدید را عرضه کند. بعد از عرضه کردن بازی‌های جدید Cut the Rope و همچنین بازی C.A.T.S، استودیو ZeptoLab تصمیم گرفت تا از کاراکتر محبوب دنیای خود یعنی Om Nom استفاده کند و بازی‌های با‌مزه دیگری را ارائه دهد. بازی اندروید و آیفون Om Nom: Run یک بازی جذاب و بامزه است که شما را حسابی سرگرم نگه می‌دارد.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

در بازی Om Nom: Run شاهد داستان خاصی نیستیم اما بدون شک دیدن کاراکتر‌های سری Cut the Rope برای همه جذاب بوده و به نوعی گیمر‌ها را به یاد بازی‌های قدیمی این سری می اندازد. Om Nom: Run یک بازی Runner است و باید تا هر کجا که می‌توانید به رکورد زدن ادامه دهید و از موانع و چالش‌های مختلف عبور کنید. اگر بازی معروف Subway Surfer را تجربه کرده باشید، حتما با این سبک بازی‌ها آشنا هستید.

دیدن کاراکتر‌های سری Cut the Rope برای همه جذاب بوده و به نوعی گیمر‌ها را به یاد بازی‌های قدیمی این سری می اندازد.

وظیفه گیمر‌ها در این نوع بازی‌ها این است که با کاراکتر داستان در محیط بازی جلو بروند و از موانع مختلف عبور کنند. البته حساسیت در دویدن و حرکت به سمت جهت‌های مختلف در بازی زیاد است و باید حواس خود را جمع کنید به موانع برخورد نکنید. در صورت برخورد به موانع باید از ابتدا دویدن را شروع کنید. در Om Nom: Run طراحی محیط‌ها به خوبی صورت گرفته است به طوری که هرچه رو به جلو حرکت کنید و پیشرفت کنید، از دیدن محیط‌های مختلف خسته نمی‌شوید و مشاهده آن‌ها برای شما تکراری نخواهند شد. در قسمت‌های اول بازی آموزش خاصی برای گیمر‌ها در نظر گرفته نشده است. البته مکانیزم‌های گیم‌پلی بسیار آسان بوده و صرفا باید کاراکتر بامزه بازی را طوری جابجا کنید که به موانع برخورد نکند. علاوه بر حرکت کردن به سمت جهت‌های مختلف، قابلیت پریدن هم برای رد کردن موانع مرتفع، در نظر گرفته شده است. در واقع پرش در بازی نکته مهمی به شمار می‌رود و باید در حال‌های مختلف، از آن استفاده کنید. برای شروع و دویدن در هر قسمت، کاراکتر‌هایی با مزه در نظر گرفته شده اند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. تمامی این کاراکتر‌ها از دنیای سری Cut the Rope الهام گرفته شده‌اند و حس خوبی را در گیمر‌ها ایجاد می‌کنند. 

Om Nom: Run یک بازی Runner است و باید تا هر کجا که می‌توانید به رکورد زدن ادامه دهید و از موانع و چالش‌های مختلف عبور کنید.

تعدادی ماموریت جذاب برای شما تعیین شده است که باید تمام سعی خود را کنید تا با دویدن در محیط جذاب بازی، آن‌ها را انجام دهید. این ماموریت سعی دارند تا چاشنی تنوع را با خود به بازی بیاورند تا از روبرویی با چالش‌های مختلف، احساس خستگی نکنید. مثلا حروفی در محیط وجود دارد که اگر بتوانید آن‌ها را بدست بیاورید یکی از ماموریت‌ها را پشت سر می‌گذارید. تنوع این ماموریت‌ها هم بسیار زیاد و چالش برانگیز است. همچنین سکه‌های زیادی در محیط وجود دارند که برای کسب امتیاز بیشتر باید سعی کنید تک تک آن‌ها را بدست بیاورید. هرچه سکه‌های بیشتری کسب کنید، امتیاز شما بیشتر می‌شود و رکورد بهتری را به ثبت می‌رسانید. همچنین با این امتیازات می‌توانید از قسمت شخصی‌سازی استفاده کنید و علاوه بر تغییر ظاهر کاراکتر بازی، قابلیت‌های خود را هم بهبود ببخشید. طراحی بخش شخصی‌سازی به خوبی صورت گرفته است و کار‌کردن با این بخش، می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. قسمتی هم برای مشاهده رکورد خود و بقیه گیمر‌ها در بازی در نظر گرفته شده است و شاهد طراحی جذابی در این بخش هستیم. در بخش رکورد‌ها می‌توانید امتیازات خود را با دوستان و باقی گیمر‌ها مقایسه کنید و آن‌ها را به چالش بکشید. علاوه بر قسمت رکورد‌ها، بخش فروشگاه هم برای مخاطبین در نظر گرفته شده است و قادر هستید تا با استفاده از این قسمت، امتیازات و آیتم‌های مختلفی را بدست بیاورید تا تجربه بازی، لذت بخش‌تر شود. موسیقی بازی و افکت‌های صوتی در قسمت‌های مختلف بسیار خوب کار شده است و سازندگان سعی دارند تا با ارائه یک ترکیب جذاب از موسیقی با محیط‌های رنگارنگ بازی، گیمر‌ها را حسابی سرگرم نگه دارند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی موبایل Om Nom: Run یک بازی Runner جذاب است که با الهام از سری معروف Cut the Rope تجربه سرگرم کننده‌ای را به گیمر‌ها ارائه می‌دهد. اگر از طرفداران بازی Cut the Rope هستید و به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده و بامزه می‌گردید، Om Nom: Run را از دست ندهید. درکنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید.

دانلود بازی Om Nom: Run

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده