// یکشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی ‎Battle Racing Stars: مسابقات ۴ نفره در دنیای Halfbrick

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار نوبت به یک بازی جذاب ریسینگ و آرکید به‌‌نام ‎Battle Racing Stars رسیده است. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های موبایل همیشه یکی از آسان‌ترین روش‌های سرگرمی و گذراندن وقت بوده‌اند و بسیاری از دارندگان گوشی‌های هوشمند با تجربه‌ی بازی‌های نسبتا ساده و مفرح روی دستگاه‌های خود، زمان‌های انتظار و اوقات فراغت خود را سپری می‌کنند. بازی ‎Battle Racing Stars جدیدترین ساخته‌ی استودیوی موفق Halfbrick است که دارای کارنامه‌ی نسبتا درخشان و موفقی است و بازی‌های نام‌ اشنایی مانند Fruit Ninja و Jetpack Joyride را ساخته و منتشر کرده است. بازیکنان می‌توانند این بازی اندروید و آیفون را به‌طور رایگان و با حجم حدودی ۱۳۰ مگابایت دانلود کنند. همچنین مانند بسیاری دیگر از بازی‌های رایگان این بازی آیفون نیز، دارای تبلیغات ویدیویی و خرید‌های درون برنامه‌ای است که منبع درآمد اصلی سازندگان یک بازی‌ رایگان به شمار می‌روند. همچنین زومجی برای شما به‌‌صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مدنظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

‎Battle Racing Stars
‎Battle Racing Stars
‎Battle Racing Stars

بازی ‎Battle Racing Stars یک بازی آنلاین آرکید و مسابقه‌ای است که بازیکنان می‌توانند در آن به صورت آنلاین به رقابت‌های ۴ نفره بپردازند و در آن برای ثبت کوتاه‌ترین زمان ممکن در هر نقشه از بازی تلاش کنند. بازی دارای گیم‌پلی بسیار سریع و روانی است که به خوبی بازیکنان را درگیر خود می‌کند و بازیکنان از تجربه‌ی ‎Battle Racing Stars لذت خواهند برد. گیم‌پلی بازی در عین سادگی، وظیفه‌ی خود در سرگرم کنندگی را به خوبی انجام می‌دهد و بازیکنان در هر راند از مسابقات آنلاین بازی، به خوبی با روند بازی همراه می‌شوند. از نقاط قوت بازی می‌تواند به حضور شخصیت‌های مختلف دنیای بازی‌های Halfbrick مانند Barry و Dan the Man اشاره کرده که می‌تواند به جذب مخاطبان این بازی‌ها به اثر جدید این استودیو کمک زیادی کند. بازی ‎Battle Racing Stars یک بازی مولتی پلیر است که بازیکنان برای تجربه کردن آن به اتصال پایدار اینترنت نیاز دارند.

‎Battle Racing Stars جدیدترین اثر استودیوی Halfbrick یک بازی مسابقه‌ای کارتونی جذاب آنلاین است

علاوه‌بر گیم‌پلی روان، بازی ‎Battle Racing Stars دارای سیستم‌ کنترلی بسیار ساده و کاربردی است که بازیکنان می‌توانند با کشیدن انگشت خود در جهت‌های مختلف، کاراکتر خود را هدایت کنند. بازی ‎Battle Racing Stars از نظر گرافیکی و تجربه‌ی بصری مانند بازی‌های دیگر این استودیو حالت فانتزی و کارتونی خاصی دارد که با توجه به سبک بازی و ماهیت سرگرم کننده‌ی آن، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. کاراکترهای بازی‌های مختلف استودیو با همان ظاهر همیشگی در بازی حضور دارند و بازیکنان می‌توانند با جمع آوری کارت‌های شخصیت‌های مختلف و ارتقا دادن این شخصیت‌ها، برای دست یافتن به رکورد‌های بهتر و برنده شدن مسابقات بیشتر تلاش کنند. تنوع نقشه‌ها و حالت‌های مختلف گیم‌پلی باعث شده تا ‎Battle Racing Stars بتواند یک بازی آرکید و ریسینگ خوب باشد. حالت‌های مختلفی مانند Portal Mania و Super Sonic Speed از دلایلی هستند که ارزش بازی کردن این بازی را بسیار بالا می‌برند و مانع خسته کننده شدن بازی می‌شوند.

‎Battle Racing Stars
‎Battle Racing Stars
‎Battle Racing Stars

‎Battle Racing Stars از آن دسته‌ بازی‌هایی است که بدون داشتن داستان یا گیم‌پلی پیچیده و گرافیک واقع گرایانه، به خوبی بازیکنان را در مسابقات کوتاه اما سریع و رنگارنگ خود سرگرم می‌کند و بازیکنان با تجربه‌ی حالت‌های مختلف بازی با شخصیت‌های آشنای دنیای Halfbrick یک بازی آرکید و مسابقه‌ای جذاب را تجربه کنند.

دانلود بازی ‎Battle Racing Stars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده