نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳

بازی DuckTales: Remastered دوباره به‌صورت دیجیتالی در دسترس قرار گرفت

پس از گذشت شش ماه از حذف بازی DuckTales: Remastered از فروشگاه‌ها، حال استودیوی کپکام قراردادی تازه با دیزنی منعقد کرده که طی آن علاقه‌مندان دوباره می‌توانند به نسخه دیجیتالی این بازی دسترسی داشته باشند.

اگر از طرفداران قدیمی سریال‌های تلویزیونی باشید، احتمالا با شخصیت اسکروج مک‌ داک آشنایی دارید؛ کاراکتر بامزه و دوست‌داشتنی که در دهه ۸۰ در سریال DuckTales مهمان خانه‌های مردم بود. داستان این مجموعه که از ۱۹۸۷ به‌مدت سه سال پخش می‌شد، حول اسکروج مک‌داک و ماجراجویی‌ها و سفرهایی است که برای یافتن گنج همراه سه برادرزاده‌هایش، هیویی، دیویی و لویی انجام می‌دهد. دو سال پس از پخش این سریال یعنی در سال ۱۹۸۹، نینتندو باتوجه به محبوبیت روزافزون این مجموعه تلویزیونی و شخصیت مک‌داک، به کمک کپکام به‌عنوان ناشر، یک بازی برمبنای این انیمیشن پرطرفدار را به‌صورت انحصاری برای کنسول NES و گیم‌بوی خود روانه بازار کرد.

سال ۲۰۱۳ استودیوی WayForward، سازنده بازی و همچنین کپکام در نقش ناشر، تصمیم گرفتند بازی DuckTales: Remastered را با اعمال بهبودهای بصری و جزییات دقیق‌تر، برای پلتفرم‌های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، Wii U، آیفون، پی سی و همچنین ویندوز فون منتشر کند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید،‌ احتمالا اطلاع دارید که حدود شش ماه پیش تیم سازنده بازی به‌صورت رسمی اعلام کرد که پس از گذشت شش سال، به‌زودی DuckTales: Remastered برای همیشه از فروشگاه‌ها جهت خرید و دانلود حذف می‌شود.

بازی DuckTales: Remastered

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، افرادی که تا پیش از حذف بازی نتوانسته‌اند DuckTales: Remastered را تهیه کنند، خوشبختانه دوباره این فرصت به آنها داده شده است. باتوجه به اطلاعات منتشر شده، شرکت دیزنی قرارداد تازه‌ای با استودیوی کپکام امضا کرده است که طی آن امکان و اجازه انتشار دوباره بازی DuckTales: Remastered به‌صورت دیجیتالی صادر شده است. همانطور که احتمالا حدس زدید، کسانی که درگذشته این بازی را خریداری کرده بودند، بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی می‌توانند دوباره بازی مورد علاقه خود را تجربه کنند.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به مجموعه خاطره‌انگیز DuckTales و شخصیت اسکروج مک‌داک هستید و تا امروز به هر دلیلی بازی DuckTales: Remastered را تهیه نکرده‌اید، به‌نظر می‌رسد اکنون بهترین زمان برای زنده کردن خاطرات جذاب و قدیمی خود است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده