نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

مکینا گریس در فیلم ترسناک Malignant نقش‌آفرینی می‌کند

مکینا گریس، بازیگر فیلم «آنابل به خانه می‌آید» برای ایفای نقش در فیلم ترسناک Malignant انتخاب شد که جیمز وان کارگردانی آن را برعهده دارد.

مکینا گریس، بازیگر فیلم‌های Ready Player One (بازیکن شماره‌ی یک آماده)، Gifted (بااستعداد) و Amityville: The Awakening (آمیتیویل: بیداری) به فیلم ترسناک Malignant (سرکش) برادران وارنر و نیو لاین سینما پیوست. گریس که سال گذشته در فیلم Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می‌آید) با جیمز وان همکاری داشت، باری دیگر در فیلم ترسناک جدیدی ظاهر می‌شود که کارگردانی آن برعهده‌ی خالق فیلم The Conjuring (احضار) است. اگر فیلم‌های «احضار» را در نظر نگیریم، فیلم «سرکش» اولین همکاری جیمز وان با شرکت‌های برادران وارنر و نیو لاین سینما برای تولید یک فیلم ترسناک است که بخش اصلی فیلمبرداری آن در آذرماه امسال به پایان رسید.

مکینا گریس با وجود سن‌وسال کم در آثار برجسته و بزرگی نظیر فیلم علمی-تخیلی Independence Day: Resurgence (روز استقلال: تجدید حیات) به کارگردانی رولاند امریش، فیلم درام Gifted با نقش‌آفرینی کریس ایوانز، فیلم بیوگرافی I, Tonya (من تونیا هستم) با بازی مارگو رابی و فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) نقش‌آفرینی کرده است. گریس در آینده در فیلم بسیار مورد انتظار ماورایی کمدی Ghostbusters: Afterlife (شکارچیان روح: افترلایف) به کارگردانی جیسون رایتمن ظاهر می‌شود که برای اکران در تاریخ ۲۰ تیر ۱۳۹۹ (۱۰ جولای ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده است.

آنابل والیس، بازیگر فیلم‌های Annabelle (آنابل) و The Mummy (مومیایی)، جیک ایبل، بازیگر سریال‌های Supernatural (سوپرنچرال) و Grey's Anatomy (آناتومی گری)، جورج یانگ، بازیگر سریال‌های Casualty (تلفات) و Containment (بازداری)، مدی هسِن، بازیگر سریال‌های Mr. Mercedes (آقای مرسدس) و Grimm (گریم)، میکول برایانا وایت، بازیگر فیلم‌های Courage Under Fire (شجاعت در زیر آتش) و Faster (سریع‌تر) و خواکلین مک‌کنزی، بازیگر فیلم‌های Harmony (هارمونی) و The Water Diviner (آب‌یاب) از دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Malignant حضور دارند و به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

مکینا گریس / McKenna Grace

فیلم Malignant براساس داستانی نوشته‌ی جیمز وان و نامزدش اینگرید بیسو ساخته می‌شود و هنوز اطلاعاتی از داستان آن در دست نیست. بیسو در سال ۲۰۱۸ در فیلم The Nun (راهبه) به کارگردانی کورین هاردی نقش‌آفرینی کرد. جیمز وان از شرکت Atomic Monster و مایکل کلیر به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم «سرکش» شناخته می‌شوند و شرکت‌های Starlight Media و Midas Innovation از سرمایه‌گذاران آن هستند. این دو شرکت وظیفه‌ی توزیع فیلم در چین را نیز برعهده دارند و شرکت نیو لاین سینما توزیع آن در مناطق باقیمانده را انجام می‌دهد. ظاهراً فیلم Malignant هیچ ارتباطی با رمان گرافیکی Malignant Man نوشته‌ی جیمز وان ندارد که پیش‌تر جهت تولید یک فیلم سینمایی برای شبکه‌ی فاکس مورد اقتباس قرار گرفت.

بااین‌حال جای هیچ‌گونه نگرانی برای طرفداران DC Comics نخواهد بود و جیمز وان پس از پایان تولید فیلم «سرکش» به سراغ پیش‌تولید دنباله‌ی فیلم تحسین‌شده‌ی Aquaman (آکوامن) می‌رود. فیلم ابرقهرمانی «آکوامن» که جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، ویلم دفو، یحیی عبدالمتین دوم، تمورا موریسون، دولف لاندگرن، نیکول کیدمن، مایکل بیچ، گراهام مک‌تاویش و رندل پارک را در گروه بازیگرانش داشت، با بودجه‌ی تقریباً ۲۰۰ میلیون دلاری توانست ۱.۱۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. این فیلم داستان آرتور کری را روایت می‌کرد که با دانستن اینکه جانشین برحق قلمروی آتلانتیس و دنیای زیر آب است، برای رهبری مردم پا پیش می‌گذارد و به قهرمانی برای دنیا بدل می‌شود.

شایان ذکر است که جیمز وان که کارگردانی دو قسمت اول فیلم The Conjuring را برعهده داشت، برای کارگردانی قسمت سوم این مجموعه بازنمی‌گردد، اما همچنان به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند. سکان هدایت فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It (احضار: شیطان مرا وادار کرد) را مایکل چاوز در دست دارد و این فیلم ماورایی ترسناک در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۹) روی پرده‌ی سینما می‌رود. فیلم Malignant برای اکران در تاریخ ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۹ (۱۴ اوت ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده است که در آن تاریخ باید با آثاری نظیر فیلم Escape Room 2 (اتفاق فرار ۲) سونی پیکچرز، فیل Nobody (هیچکس) با بازی باب ادنکیرک و فیلم The One and Only Ivan (یکی و آن هم ایوان) با نقش‌آفرینی برایان کرانستون در گیشه رقابت کند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده