نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

استودیو Avalanche Software در حال استخدام نیرو برای ساخت یک بازی AAA است

استودیو Avalanche Software در حال استخدام نیرو برای ساخت یک بازی AAA است که به گفته‌ی خود به‌زودی معرفی خواهد شد.

شرکت WB Interactive و استودیو‌های زیرمجموعه‌اش در نسل فعلی کنسول‌های خانگی چندان حضور فعالی نداشته‌اند. این شرکت در سال‌های ابتدایی شروع نسل با انتشار بازی Batman Arkham Knight و Middle Earth: Shadow of Mordor توانست حسابی خوش بدرخشد اما چند وقتی‌ است که این شرکت در سکوت به‌ سر می‌برد و تنها بازی Mortal Kombat 11 که در سال گذشته عرضه شد توانست قدری نام این شرکت را بر تیتر اخبار جاری سازد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که بخشی از این سکوت قرار است تا به‌زودی شکسته شود چرا که براساس آگهی استخدام استودیو Avalanche Software، این استودیو قرار است تا به‌زودی از یک بازی AAA رونمایی کند. 

استویدو Avalanche Software در آگهی استخدام جدید خود به دنبال جذب دستیار فنی نورپردازی برای کار روی یک بازی AAA کاملا جدید است که قرار است به‌زودی معرفی شود. متاسفانه هیچ اطلاعات دیگری از این بازی منتشر نشده است و فعلا معلوم نیست که این بازی جدید چگونه می‌تواند باشد. در هر صورت شما می‌توانید آگهی استخدام منتشر شده را از طریق این لینک مشاهده کنید.

استودیو Avalanche Software زمانی زیر مجموعه‌ای از شرکت دیزنی به شمار می‌رفت و در کارنامه‌ی خود سابقه کار روی بازی‌هایی مانند Disney Infinity را دارد که البته این پروژه چندان موفقیت آمیز ظاهر نشد. مدتی بعد شرکت WB Interactive این استودیو را خریداری کرد که پس از این اتفاق مانند اکثر استودیو‌های دیگر زیرمجموعه WB Interactive، این استودیو نیز در سکوت خبری فرو رفت.

بااین‌حال در طول سال گذشته شایعه‌های زیادی پیرامون بازی جدید استودیو Avalanche Software منتشر شده‌اند که برخی از آن‌ها بیان می‌کنند که این استودیو در حال کار روی یک بازی AAA با اقتباس از مجموعه‌ی محبوب هری پاتر است. از طرفی شایعه دیگری نیز احتمال ساخت یک بازی با محوریت بتمن را توسط این استودیو مطرح می‌کند بنابراین ممکن است تا در نهایت بازی در دست تولید، یکی از این دو مورد باشد. البته این نکته نیز شایان ذکر است که شایعات پیرامون ساخت بازی هری پاتر به شدت قوی‌تر از مورد دیگری هستند تا جایی که چندی پیش حتی ویدیویی نیز از گیم‌پلی این بازی لیک شد که البته سازندگان صحت آن را تایید نکردند. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که در نهایت بازی جدید استودیو Avalanche Software چه خواهد بود و آیا اصلا اقتباسی از روی یک مجموعه‌ی معروف است یا این‌که با یک بازی اورجینال طرف خواهیم بود. 

نظر شما راجع به بازی جدید این استودیو چیست؟ آیا شما نیز علاقه دارید تا Avalanche Software روی یک بازی پرخرج از مجموعه هری پاتر کار کند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده