نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر نهایی انیمیشن Scoob منتشر شد

شرکت برادران وارنر تریلر دوم و نهایی انیمیشن Scoob را منتشر کرد که تلاش اعضای گروه برای نجات شگی و اسکوبی-دو را نشان می‌دهد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر تریلر دوم و نهایی انیمیشن Scoob (اسکوب) را منتشر کرد که در آن ولما، دفنی و فرد تلاش می‌کنند تا در اسرع وقت متوجه شوند که چه کسی شگی و اسکوبی-دو را دزدیده است. وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی این انیمیشن برعهده‌ی مت لیبرمن، نویسنده‌ی انیمیشن The Addams Family (خانواده‌ی آدامز) و وظیفه‌ی کارگردانی آن برعهده‌ی تونی کرون، کارگردان Space Jam (هرج‌ومرج فضایی) است. انیمیشن «اسکوب» داستان گروه خلاقی را روایت می‌کند که باید با کاراکترهای دیگر دنیای هانا-باربرا همکاری کنند تا جهان را از دست ابرشروری با نام «دیک داستاردلی» نجات دهند.

دانلود از وب‌سایت آپارات

زک افران در نقش فرد جونز، آماندا سایفرد در نقش دفنی بلیک، ویل فورته در نقش نورویل راجرز (شگی)، جینا رودریگز در نقش ولما دینکلی، تریسی مورگان در نقش دیک داستاردلی، فرانک ولکر در نقش اسکوبی-دو، مارک والبرگ (بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار برای فیلم The Departed) در نقش بلو فالکون، جیسون آیزکس (بازیگر نامزد جایزه‌ی گلدن گلوب برای سریال The State Within) در نقش دیک داستاردلی شرور، کن جیونگ در نقش داینومات و کرسی کلمونس در نقش دی دی سایکس از بازیگرانی هستند که صداپیشگی کاراکترهای انیمیشن Scoob را انجام می‌دهند.

کریس کلمبوس، چارلز روون، ریچارد ساکل و آلیسون آباته نیز تهیه‌کنندگان انیمیشن Scoob هستند که ماجراهای فیلم Scooby-Doo 2: Monster’s Unleashed (اسکوبی-دو ۲: هیولای رهاشده) به کارگردانی راجا گاسنل را دنبال می‌کند. فیلم «اسکوبی-دو ۲» که سارا میشل گلر، فردی پرینز، متیو لیلارد، لیندا کاردلیانی، ست گرین، پیتر بویل، تیم بلیک نلسون، آلیسیا سیلورستون و کَلِم وُرذی را در گروه بازیگرانش داشت، در سال ۲۰۰۴ روی پرده سینما رفت و با بودجه‌ی ۲۵ میلیون دلاری توانست ۱۸۱.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. انیمیشن «اسکوب» برای اکران در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵ مِه ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده