// شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

تاریخ آغاز پری لود بازی Borderlands 3 در استیم اعلام شد

گیرباکس سافتور بالاخره تاریخ آغاز پری لود یا همان دانلود محتوای بازی پیش از انتشار را در فروشگاه استیم اعلام کرد.

پس از این‌که نسخه پی سی بازی Borderlands 3 آغازی انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز داشت، حالا شرکت Gearbox Software اعلام کرده است که قصد دارد این نسخه از بازی را هفته جاری در فروشگاه استیم عرضه کند. در این راستا و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی سازنده بازی یعنی توکی گیمز از زمان آغاز پری لود بازی پرده برداشته است. این استودیو اعلام کرده است که پری لود یا همان دانلود محتوای بازی پیش از انتشار، قرار است از تاریخ ۱۰ ماه مارس (۲۰ اسفند ماه) حدود ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه قبل از ظهر به‌وقت تهران آغاز شود و خود بازی نیز در تاریخ ۱۳ ماه مارس (۲۳ اسفند ماه) حدود ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه به‌وقت تهران در دسترس قرار خواهد گرفت.

صحبت‌هایی نیز در مورد قابلیت کراس پلی و انتقال فایل ذخیره یا Save بین این دو نسخه از پی سی (اپیک گیمز و استیم) شده است که براساس آن‌ها قرار است پس از یک آپدیت، صفحه‌ای جدید به بازی اضافه شود که در آن می‌توانید قابلیت کراس پلی را روشن یا خاموش کنید و همچنین نام شما نیز در بازی از منوی Options قابل تغییر خواهد بود. در رابطه با فایل ذخیره هم ناچار هستید پس از انتشار نسخه استیم بازی Borderlands 3، به‌صورت دستی اقدام به جابه‌جایی آن کنید. در نظر داشته باشید که با این کار مقداری ریسک از بین رفتن ذخیره شما وجود دارد.

Borderlands 3

در مورد اچیومنت‌های استیم هم باید بدانید که اگر فایل سیو خود را منتقل کنید، دستاوردهای شما که پیش‌تر در نسخه اپیک گیمز بازی موفق به کسب آن‌ها شده‌اید، به‌سرعت منتقل نخواهند شد. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های استودیو 2K Games را در این راستا مطالعه می‌کنید:

برخی از دستاوردهای مختص‌به استیم ممکن است توسط شخصیتی که پیش‌تر با آن بازی کرده‌اید و براساس شرایطی که باید انجام دهید، هنوز هم قابل دریافت باشند؛ اما در حال حاضر ما نمی‌توانیم تضمین بدهیم که استیم تمامی این دستاوردها را بدون ذره‌ای مشکل تایید و ثبت خواهد کرد. می‌توانید تمامی دستاوردهای استیم را به‌واسطه‌ی هر شخصیت جدیدی که در آن‌جا در بازی می‌سازید، به‌دست آورید.

همچنین در نظر داشته باشید که در زمان انتشار خبری از قابلیت کراس پلتفرم برای ایمیل‌های داخل بازی نیست و باید تا زمان انتشار آپدیت برای این کار صبر کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده