نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

کریس ایوانز و اسکات دریکسون برای ساخت فیلم Bermuda با هم همکاری می‌کنند

اسکات دریکسون، کارگردان فیلم «دکتر استرنج» و کریس ایوانز در فیلم Bermuda با هم همکاری می‌کنند.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اسکات دریکسون، کارگردان فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) برای ساخت فیلم Bermuda (برمودا) با کریس ایوانز، بازیگر فیلم‌های Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی)، Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و Knives Out (چاقوکشی) وارد همکاری شد. زمانی اسکات دریکسون برای کارگردانی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) شرکت مارول در نظر گرفته شده بود، اما نهایتاً آن پروژه را ترک کرد. اکنون سم ریمی سکان هدایت دنباله‌ی فیلم Doctor Strange را در دست دارد که زمانی برای کارگردانی فیلم «برمودا» در نظر گرفته شده بود.

جزئیات زیادی از فیلمنامه‌ی فیلم Bermuda در دست نیست، اما ظاهراً داستان این فیلم درباره‌ی مثلث برمودا است. دوگ میرو و کارلوس برنارد فیلمنامه‌ی اصلی فیلم را به رشته‌ی تحریر درآوردند و اسکات دریکسون و سی. رابرت کرگیل آن را بازنویسی خواهند کرد. دریکسون کارگردانی فیلم‌های The Exorcism of Emily Rose (جن‌گیری امیلی رز)، Sinister (شوم)، Deliver Us from Evil (ما را از شیطان رهایی ده) و ریبوت فیلم The Day the Earth Stood Still (روزی که دنیا از حرکت ایستاد) را در کارنامه دارد. او اخیراً برای کارگردانی فیلم‌های When Gravity Falls (زمانی‌که جاذبه شکست می‌خورد) و Two Eyes Staring (دو چشم خیره) در نظر گرفته شد.

سال گذشته کریس ایوانز پس از یک دهه ایفای نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول سپرش را بر زمین گذاشت و از این نقش بازنشسته شد. ایوانز اخیراً در فیلم نامزد جایزه‌ی اسکار Knives Out نقش‌آفرینی کرد که با فروش ۳۰۶ میلیون دلاری در گیشه به موفقیت بزرگی دست یافت. سریال Defending Jacob (دفاع از جیکوب) اثر دیگری است که کریس ایوانز به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند و در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۴ آوریل ۲۰۲۰) از شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس روی آنتن می‌رود. افزون‌بر این، کریس ایوانز مشغول مذاکره برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی فیلم Little Shop of Horrors (مغازه‌ی کوچک وحشت) است که گرگ برلانتی، کارگردان فیلم‌های Love, Simon (با عشق، سایمون) و Life as We Know It (زندگی آن‌طور که می‌شناسیمش)، کارگردانی آن را برعهده دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده