// شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی ‎Traffix 3D: مدیریت ترافیک

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، به سراغ یک مدیریتی و آرکید به‌نام Traffix 3D از استودیو Web Avenue رفته‌ایم. 

در این روزهایی که به دلیل گسترش ویروس کرونا، بسیاری از مردم سعی می‌کنند در منزل بمانند و خود را با اینترنت و موبایل سرگرم‌ کنند،، بازی‌های ساده و جذاب روی گوشی‌های هوشمند یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن وقت در این زمان‌ سخت و دشوار محسوب می‌شوند. بازی آیفون Traffix 3D یک اثر سرگرم کننده در سبک مدیریت و آرکید است که توسط استودیوی Web Avenue برای iOS و اندروید منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی اندروید را به‌طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی با حجم حدودی ۲۰۰ مگابایت دانلود کنند. همچنین زومجی برای شما به‌‌صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مدنظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

Traffix 3D
Traffix 3D
Traffix 3D

Traffix 3D یک بازی بسیار ساده و آفلاین است که بازیکنان می‌توانند آن را در هر زمان و مکانی روی گوشی هوشمند خود تجربه کنند. این بازی دارای تعداد مراحل بی‌نهایتی است که بازیکنان باید در این مراحل با کنترل ترافیک در چند راهی‌‌ها و تقاطع جاده‌ها، مانع تصادف بین اتومبیل‌ها شوند. کنترل بازیکنان در این بازی بسیار ساده است و بازیکنان با لمس صفحه نمایشگر و نگه داشتن آن اجازه عبور خودروها را از تقاطع صادر می‌کنند. مهم‌ترین در بازی Traffix 3D زمان بندی صحیح این لمس‌ها است که به وسیله آن باید در کم‌ترین زمان ممکن تعداد مشخصی اتومبیل را از تقاطع مورد نظر عبور دهند. در گیم‌پلی بازی Traffix 3D، صبور بودن یکی از مهم‌ترین نکات است و بازیکنان باید مانع تصادف‌‌ها شوند زیرا در صورت رخ دادن هر گونه برخورد بین خودرو‌ها، بازیکنان باید آن مرحله را از ابتدا شروع کنند.

Traffix 3D از آن دست بازی‌هایی است که فقط در پلتفرم موبایل پیدا می‌شوند و در عین سادگی به خوبی بازیکنان را برای مدتی سرگرم می‌کنند

بازی Traffix 3D در واقع نسخه‌ی رایگان بازی Traffix: City Rush است که توسط همین استودیو با قیمت ۳.۹۹ دلار عرضه شده است و بازیکنان در این بازی با یک نسخه مینیمال  و رایگان  از بازی اصلی مواجه هستند. بازی در جنبه بصری و گرافیکی، عملکرد خوبی دارد و با وجود اینکه طراحی‌ها بسیار ساده‌اند؛ نقشه‌ی تقاطع‌ها و محیط بازی بسیار جذاب و خلاقانه طراحی شده است. بازیکنان می‌توانند در بازی Traffix 3D با جمع آوری سکه‌ها پس از تکمیل هر مرحله، به باز کردن خودرو‌های جدید و متنوع بپردازند که به جنبه‌ی بصری بازی کمک بیشتری می‌کند و مانع تکراری شدن مراحل بازی شود. تنوع نقشه‌های تقاطع‌ها هم بسیار خوب است و مراحل بازی به مرور سخت‌ و سخت‌تر می‌شوند و هوش و صبر بازیکنان را به چالش می‌کشند.

Traffix 3D
Traffix 3D
Traffix 3D

Traffix 3D یک بازی رایگان است که برای سر کردن اوقات فراغت بیکاری بسیار مناسب است و به خوبی می‌تواند در آرامش کامل، صبر و دقت بازیکنان را به چالش بکشد و بازیکنان با عجله کردن و بی دقتی در مراحل بازی، به مشکل برخواهند خورد.

دانلود بازی Traffix 3D


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده