نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

تام هیدلستون، اوون ویلسون و سوفیا دی مارتینو در تصاویر جدید از پشت صحنه سریال Loki

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال Loki منتشر شده که در آن شاهد حضور تام هیدلستون، اوون ویلسون و سوفیا دی مارتینو هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال Loki (لوکی) منتشر شده است. طبق تصاویری که اخیرا جاست‌جرد منتشر کرده، شاهد حضور عضو Time Variance Authority یا TVA هستیم که نقش آن بر عهده اوون ویلسون است. اگرچه برخی اعتقاد داشتن او می‌تواند نقش کانگ فاتح را بر عهده داشته باشد، اما احتمال اینکه او در ابتدای تبدیل شدن به یک شخصیت شرور باشد نیز وجود دارد. در این تصاویر ویلسون در حال همکاری با لوکی با بازی تام هیدلستون و نیروهای TVA است و شاید این تنها راه لوکی برای آزادی باشد. در تصاویر دیگر نیز شاهد حضور سوفیا دی مارتینو هستیم که حداقل در ظاهر شباهت زیادی به نسخه مونث لوکی یا لیدی لوکی دارد. در هر حال حداقل در این تصاویر وی شباهتی به انچنترس (Enchantress) ندارد، اما نمی‌توان اکنون در مورد نقش ویلسون یا دی‌مارتینو نظر قطعی داد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همچنین در تصاویر منتشر شده از پشت صحنه سریال Loki می‌توانیم حضور وونمی موساکو، بازیگر برنده جایزه بفتا برای بازی در فیلم Damilola, Our Loved Boy را در این سریال تایید کنیم که یکی از اعضای نیروهای TVA است. در پایان شاهد تصویری از سریال لوکی هستیم که روی اتوبوس نوشته Roxxcart Evacuation Shuttle قابل مشاهده است که می‌تواند از نقش داشتن Roxxon در داستان سریال داشته باشد. Roxxon یک شرکت نفتی در دنیای کمیک مارول است که پیش از این شاهد اشاره به آن در فیلم‌های مختلف دنیای سینمایی مارول بودیم. گوگو امبتا-را دیگر بازیگر سریال Loki است که در این تصاویر حضور ندارد.

مایکل والدرون که پیش از این در تیم تولید سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) حضور داشته، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه کننده در سریال Loki حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است. ما در این سریال قرار است نسخه‌ای از لوکی را مشاهده کنیم که در اتفاقات فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) توانست در برج اونجرز با تسراکت فرار کند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده