نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تهیه‌کنندگان A Quiet Place و چاد استاهلسکی برای تولید فیلم تازه پارامونت همکاری می‌کنند

اندرو فرم و بردلی فولر با همکاری چاد استاهلسکی فیلم اکشن جدیدی با محوریت ماشین‌ها برای شرکت پارامونت تولید می‌کنند.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اندرو فرم و بردلی فولر، تهیه‌کنندگان فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت)، برای تولید فیلم اکشن جدیدی با تمرکز روی ماشین‌ها برای شرکت پارامونت انتخاب شدند. چاد استاهلسکی برای کارگردانی این فیلم در نظر گرفته شده است و آندره نِمک و جاش اپل‌بام فیلمنامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر در می‌آورند. اندرو فرم و بردلی فولر از شرکت Fully Formed Entertainment و چاد استاهلسکی از شرکت 87eleven Entertainment تهیه‌کنندگان فیلم هستند. همچنین آندره نِمک و جاش اپل‌بام از شرکت Midnight Radio به‌عنوان تهیه‌کننده و جیسون اسپیتز از شرکت ۸۷اِلون به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی این پروژه فعالیت می‌کنند.

چاد استاهلسکی کارگردانی قسمت اول فیلم John Wick (جان ویک) و دنباله‌های آن را در کارنامه دارد و برای کارگردانی فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) و ریبوت فیلم Highlander (کوه‌نشین) نیز در نظر گرفته شده است. آندره نِمک و جاش اپل‌بام پیش از این در مجموعه فیلم‌های Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته) با اندرو فرم و بردلی فولر همکاری داشتند و فیلمنامه‌ی فیلم Beverly Hills Cop 4 (پلیس بورلی هیلز ۴) را به رشته‌ی تحریر درمی‌آورند که شبکه‌ی نتفلیکس حق ساخت آن را به دست آورده است.

اندرو فرم و بردلی فولر پس از جدایی از شریکشان مایکل بی و شرکت پلاتینوم دونس اقدام به تاسیس شرکت Fully Formed کردند. این دو از تهیه‌کنندگان مجموعه‌ی A Quiet Place هستند که قسمت دوم آن در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) با درجه‌ی سنی PG-13 روی پرده‌ی سینما می‌رود. فرم و فولر پیش‌تر در فیلم‌های Texas Chainsaw Massacre (کشتار با اره‌برقی در تگزاس)، The Amityville Horror (وحشت در آمیتی‌ویل)، Ouija (ویجا) و The Purge (پاکسازی) با مایکل بی همکاری داشتند. فیلم‌های آن‌ها در مجموع ۲.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است و تولید چهار مجموعه‌ی تلوزیونی نظیر سریال The Purge و Jack Ryan (جک رایان) را نیز در کارنامه دارند. همچنین شرکت Fully Formed سریال ترسناک کمدی Mitchcraft (افسونگری) را برای شبکه‌ی آمازون در دست ساخت دارد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده