نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر جدید بازی Nioh 2 با محوریت قابلیت شخصیت سازی و مبارزات آن منتشر شد

به فاصله یک هفته مانده به زمان عرضه بازی Nioh 2، استودیو تیم نینجا، سازنده بازی، تریلر جدیدی با تمرکز روی قابلیت شخصیت سازی و مبارزات آن منتشر کرد.

نسخه اول بازی Nioh در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌ استیشن 4 و با کمی تأخیر برای پلتفرم پی سی روانه بازار شد. اثری در سبک اکشن ماجراجویی که با الهاماتی از سری سولز توانست موفقیت‌های زیادی را برای استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به‌عنوان سازنده خود کسب کند. یک سال پس از انتشار نسخه اول بازی، در نمایشگاه E3 2018 بود که تیم سازنده به‌صورت رسمی دنباله آن را معرفی کرد. بازی Nioh 2 همانند نسخه اول، حال‌وهوای ژاپن قدیم را روایت می‌کند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بالاخره پس از تاخیرهای فراوان، چند روز پیش تیم سازنده در حساب رسمی توییتر Nioh اعلام کرد که روند ساخت بازی به‌اتمام رسیده و بازی به‌اصطلاح گلد شده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Koei Tecmo، ناشر Nioh 2، تریلری جدیدی از بازی منتشر کرده است که در آن با مکانیزم مبارزات و همین‌طور قابلیت شخصی‌سازی در این اثر بیشتر آشنا می‌شویم. باتوجه به این ویدیوی منتشر شده، شما در بازی می‌توانید ظاهر شخصیت خود را طبق سلیقه شخصی طراحی کنید. مبارزات بازی Nioh 2 همانند پیش‌بینی‌های قبلی، درکنار گرافیک بصری، جزییات دقیق و محیط جذاب خود، بسیار سریع، چالشی و اعتیادآور است. اگر از طرفداران نسخه اول بازی Nioh باشید، احتمالا از مبارزات و لحظات پرتنش Nioh 2 نیز لذت خواهید برد. در ادامه شما را به تماشای تریلر تازه منتشر شده از این بازی دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Nioh 2 طبق اعلام تیم سازنده قرار است به‌صورت رسمی در تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 روانه بازار شود.

با استناد به اطلاعات و نمایش‌های منتشر شده از Nioh 2، به‌نظر می‌رسد بازی همانند نسخه قبلی خود قرار است طرفداران این سبک از بازی‌های ویدیویی را برای مدتی راضی و سرگرم کند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، لطفا نظرات خود درمورد این نسخه از بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده