// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

تاریخ انتشار بازی Zombie Army Trilogy برای نینتندو سوییچ مشخص شد

تاریخ عرضه‌ی بازی Zombie Army Trilogy برای نینتندو سوییچ با انتشار تریلری مشخص شد.

بازی شوتر سوم شخص Zombie Army Trilogy که اسپین‌آفی از مجموعه موفق و محبوب Sniper Elite به‌حساب می‌آید، پس از انتشار روی کنسول‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی‌ سی توانست نظر مثبت طرفداران زیادی را به‌خود جلب کند. پس از گذشت حدود پنج سال از عرضه این بازی برای پلتفرم‌های نسل هشتم، استودیو Rebellion با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی Zombie Army Trilogy در تاریخ ۱۲ فروردین سال ۱۳۹۹ (۳۱ مارس ۲۰۲۰) برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید.

نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Zombie Army Trilogy شامل نسخه‌های ریمستر شده‌ی دو بازی پیشین این سری یعنی Sniper Elite: Nazi Zombie Army 1 و Sniper Elite: Nazi Zombie Army 2 و همچنین بازی Zombie Army 3 خواهد بود. بازی‌های ذکر شده برای خلق تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد، تمام ویژگی‌های کلیدی سری بازی شوتر سوم شخص Sniper Elite برای مثال تک تیراندازی به‌صورت اسلوموشن را با یک آلمان پرخاشگر نازی و پر از شیاطین و سربازان زامبی پیوند زده‌اند.

بازی Zombie Army Trilogy، سه بخش داستانی و هشت قهرمان قابل بازی خواهد داشت و یک حالت Horde که در نسخه‌های اصلی این بازی‌ها دیده نشده نیز به این نسخه اضافه شده است. همچنین این بازی را می‌توان به‌صورت تک نفره یا از طریق Co-op تا سقف ۴ بازیکن انجام داد.

 استودیو Rebellion اعلام کرده است که بازی Zombie Army Trilogy از ویژگی‌های بازی Co-op محلی، کنترلر‌های حرکتی، لرزش جوی‌کان‌ها (HD Rumble) و گیم پد Pro Controller نینتندو سوییچ پشتیبانی خواهد کرد و همچنین دارندگان کنسول نینتندو سوییچ می‌توانند از قابلیت سیستم friend invite نیز استفاده کنند.

بازی Zombie Army Trilogy هم‌اکنون روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در دسترس است و به‌زودی در تاریخ ۱۲ فروردین سال ۱۳۹۹ برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده