// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

بازی Roller Champions برای کنسول و موبایل تایید شد

نسخه‌های موبایلی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ برای بازی Roller Champions تایید شد و قرار است به‌زودی آلفای محدود نسخه پی سی آغاز شود.

بازی Roller Champions که در رویداد E3 2019 برای پی‌ سی معرفی شده بود، حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی و طبق گفته یوبیسافت برای ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4، نینتندو سوییچ و موبایل نیز تایید شده است. شرکت Ubisoft علاوه‌بر اعلام این خبر خوب، تریلری هم از بازی منتشر کرده است که توضیحاتی در مورد آلفای محدود نسخه پی‌سی بازی ارائه می‌دهد که قرار است به‌زودی آغاز شود. در زیر پیام تایید یوبیسافت را مطالعه می‌کنید:

ما از این‌که در حال توسعه نسخه‌های موبایلی و کنسولی بازی Roller Champions هستیم، بسیار خوشحالیم.

یوبیسافت در مورد تاریخ انتشار این نسخه‌ها اطلاعاتی ارائه نداده است و در ویدیوی زیر نیز بیشتر به توضیح در مورد آلفای محدود نسخه پی‌سی می‌پردازد. این تست قرار است از تاریخ ۱۱ ماه مارس ۲۰۲۰ (۲۱ اسفند ماه) آغاز شود و تا ۲۳ ماه مارس ۲۰۲۰ (۴ فروردین ماه ۱۳۹۹) هم ادامه داشته باشد. می‌توانید برای شرکت در این تست درخواست خود را در این لینک ثبت کنید و اگر به هر دلیلی پذیرفته نشدید، نام شما برای شرکت در بتای محدود بازی قرار خواهد گرفت. می‌توانید توضیحات بیشتر را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Roller Champions یک بازی ورزشی با تم کارتونی و رنگارنگ است که شما را در قالب تیم‌های سه‌نفره در میدان مسابقه‌ای بیضی مانند و شلوغ قرار می‌دهد که باید سعی کنید هرطور که شده توپ را به دروازه‌های عجیب زمین مسابقه که در بالای سر شما نصب شده‌اند، بیندازید. این بازی ورزشی قرار است در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی به‌صورت رایگان منتشر شود. در ویدیوی بالا به سیستم اسپانسر داخل بازی نیز اشاره‌ای می‌شود، اما هنوز اطلاعات کاملی از این‌که چگونه کار می‌کند منتشر نشده است.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده