// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

قابلیت کراس پلی به نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان Hunt: Showdown می‌آید

شرکت کرایتک اعلام کرده است که قابلیت محبوب کراس پلی یا همان بازی بین پلتفرمی قرار است به دو نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 اضافه شود.

بازی Hunt: Showdown پس از گذشت مراحل طولانی و سخت توسعه، سال گذشته توسط شرکت Crytek برای پی سی و ایکس باکس وان منتشر شد و پس از مدت کوتاهی نیز برای پلی استیشن 4 عرضه شد. برای این بازی که تمرکزش روی بخش چندنفره و نبردهای بازیکن در مقابل بازیکن یا PvP است، وجود قابلیت کراس پلی یا بازی بین پلتفرمی یک ضرورت است که حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که قرار است به آن اضافه شود.

شرکت Crytek پیش‌تر هم گفته بود که اضافه کردن این قابلیت به نسخه‌های کنسولی بازی Hunt Showdown اولویت آن‌ها است و اخیرا نیز در ردیت دوباره روی این اولویت تاکید کرده‌اند. این تاکید در پاسخ به سوال شخصی بود که پرسیده بود چه زمانی قرار است این قابلیت به بازی اضافه شود؟ کرایتک هم در جواب نوشته بود که آن‌ها این ویژگی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود می‌دانند و تقریبا به‌زودی آن را عرضه خواهند کرد. بخش‌هایی از پاسخ کرایتک را در زیر مطالعه می‌کنید:

در حال حاضر مشغول کار کردن روی ویژگی کراس پلی بین نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی هستیم و در اسرع وقت آن را ارائه خواهیم داد. منظور ما از اسرع وقت احتمالا در هفته‌های آتی است؛ چراکه این ویژگی در کنار رفع ایرادات بازی از مهم‌ترین مواردی هستند که باید در این بازی اعمال شوند.

نظرات خود را در مورد اضافه شدن این قابلیت به بازی و تاثیرات مهم آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده